Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!ΚΑΛΟ,ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΦΩΤΑΓΩΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ!ΟΛΑ ΤΑ ΦΩΤΑ ΑΝΑΜΕΝΑ!

Σήμερα δεν τσιμπάμε με ΤΙΠΟΤΑ! OXI στην ώρα του μαλάκα! Ανάβουμε ΟΛΑ τα φώτα στα σπίτια μας!

OXI στην ώρα του μαλάκα!
Ανάβουμε ΟΛΑ τα φώτα στα σπίτια μας!
ΟΧΙ στην υποκρισία! OXI, δεν συμμετέχουμε στην ανοησία, ΔΕΝ σβήνουμε τα φώτα!
"Ώρα της Γης 2013"‎, η μεγάλη απάτη!
Σήμερα, Σάββατο 23 Μάρτη, στις 20:30, ανάβουμε ΟΛΑ τα φώτα στα σπίτια μας, όλες τις ηλεκτρικές συσκευές, διαδηλώνουμε μ’ αυτό τον τρόπο εναντίον της βλακείας, εναντίον της μαζικής ψυχολογικής τρομοκρατίας που θέλουν να...
μας επιβάλουν.
Αρνούμαστε την υποκρισία αυτών που κερδοσκοπούν ρυπαίνοντας!
ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ στις πολιτικές που μας θέλουν υπηκόους των ΜΜΕ και των πολιτικών τους! Είμαστε ενεργοί πολίτες κι όχι κοπάδι!
Ο πλανήτης θα σωθεί όταν πληρώσουν και τιμωρηθούν οι κλέφτες του μόχθου, αυτοί που εκμεταλλεύονται και κερδοσκοπούν σε ζητήματα οικολογίας: Οι άνθρωποι πάνω από τα κέρδη!

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΠΡΗΞΕΙ!ΓΙΑ ΤΗ ΡΩΣΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΑΡΝΗΘΗΚΑΜΕ!Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΑΔΕΛΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΘΝΟΣ ΑΝΑΔΕΛΦΟΝ!ΜΟΝΟΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΜΑΣ




Μια πολύ σημαντική αποκάλυψη - η οποία προκαλεί σοκ - έκανε σήμερα το πρωί, μιλώντας σε ελληνικό ραδιοφωνικό σταθμό


ο υπουργός Συγκοινωνιών της Κύπρου Τάσος Μητσόπουλος. Όπως αποκάλυψε, ο νέος Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης, ο οποίος έχει πολύ καλές σχέσεις με τη ρωσική πλευρά, προσπάθησε εδώ και δέκα μέρες, εν όψει και της απόφασης του Γιούρογκρουπ, να επικοινωνήσει με τον Ρώσο Πρόεδρο Βλαντιμίρ Πούτιν για να συζητήσουν επί του θέματος και να ρωτήσει αν η Ρωσία θα ήταν διατεθιμένη να βοηθήσει με οποιονδήποτε τρόπο στην επίλυση του προβλήματος. Όλο το προηγούμενο δεκαήμερο ο Πούτιν ήταν εξαφανισμένος και δεν απάντησε στον Ν. Αναστασιάδη, αντίθετα με τον Αμερικανό υπουργό Εξωτερικών Τζων Κέρι, ο οποίος επικοινώνησε με τον Πρόεδρο της Κύπρου με δική του πρωτοβουλία. Αφού πέρασε το δεκαήμερο και αφου το Γιούρογκρουπ πήρε τη γνωστή απόφαση, ο Πούτιν έκανε την εμφάνισή του και σήμερα θα έχει τηλεφωνική επικοινωνία με τον Ν. Αναστασιάδη. 
    Η ενέργεια του Πούτιν απογοήτευσε τους εν Ελλάδι ευάριθμους "ρωσόφιλους", οι οποίοι προπαγανδίζουν ακόμα ότι η χώρα μας θα μπορούσε να είχε ζητήσει, πριν από το πρώτο μνημόνιο, δάνειο από τη Ρωσία με ευνοϊκότερους όρους και να το είχε πάρει.
Αν η Ρωσία είναι απρόθυμη να βοηθήσει την Κύπρο, η οποία έχει μικρότερο πρόβλημα και απαιτούνται πολύ λιγότερα δάνεια για να μπορέσει να σταθεί στα πόδια της και η Ρωσία σφυρίζει αδιάφορα, ο καθένας καταλαβαίνει ποιά ήταν η αντίδρασή της για την Ελλάδα. Υπενθυμίζεται ότι ο Γιώργος Παπανδρέου είχε επισκεφθεί τη Μόσχα και η απάντηση στο ελληνικό πρόβλημα δόθηκε από τον τότε Ρώσο Πρόεδρο Μτιμίτρι Μετβιέντεφ, ο οποίος δήλωσε ότι συνέστησε στον έΛΛηνα πρωθυπουργό να προσφύγει στο ΔΝΤ, όπου η Ρωσία, ως μέλος, θα μπορούσε να συναινέσει στη χορήγηση δανείου. I-Reporter

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΣΕ ΠΟΥΤΙΝ:PROEDRE EGO THA XANAPAIXO MPALLA? POUTIN:DA DA(ΝΑΙ, ΝΑΙ) STO SUBBUTEO!!!!

Κι όμως ο Αναστασιάδης τρέμοντας επιστρέφει τα δις στους Ρώσους ολιγάρχες!
Κουρεύει μόνο καταθέσεις Κυπρίων και Ελλήνων! 

ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΣΟΝ ΠΟΥ ΕΣΚΙΣΕ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟΥΡΝΑΡΑ ,ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ  Русскаямафия

Η ΕΠΙ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΤΕΡΟΝ:«Russkaya Mafiya»

αρχική φωτογραφία:

 ΟΙ ΑΓΑΝΑ-ΚΤΙΣΜΕΝΟΙ  TOY ΠΟΥΤΙΝ, ΑΡΤΙ ΑΦΙΧΘΕΝΤΕΣ ΣΤΗ ΛΑΡΝΑΚΑ ,ΠΑΝΕ ΝΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ,ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΜΠΑΝΙΖΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΟΒΛΑΚΑΣ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ, ΘΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΑ ΣΤΗΘΙΑ ΤΟΥΣ, ΣΑΝ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΗΛΙΟ ΓΟΥΣΗ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΣΑΝ ΕΛΟΓΟΥ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝΕ!!!

Ακόμη κι αν το Eurogroup δώσει στον Αναστασιάδη την επιλογή να μην κουρέψει καταθέσεις κάτω από τις 100.000 ευρώ αυτό δεν μπορεί να συμβεί για έναν απλό λόγο: Σ΄αυτή την περίπτωση θα πρέπει να κοπούν ακόμη πιο βίαια τα ρωσικά κεφάλαια στη Κύπρο. Ποιος Αναστασιάδης θα τολμήσει να κάνει κάτι τέτοιο; Σοβαροί να είσαστε. Οι μικροκαταθέτες θα την πληρώσουν είτε με τον έναν είτε με τον άλλο τρόπο.
Όπως όλα δείχνουν η αστεία κυβέρνηση Αναστασιάδη θα φάει χώμα και θα αναγκασθεί να επιστρέψει πίσω τα δις των Ρώσων ολιγαρχών και να ληστέψει μόνο τους ταλαίπωρους Κύπριους μικροκαταθέτες.
Αυτή τη στιγμή η Κύπρος και η Ευρώπη βρίσκονται στον αέρα. Οι Ευρωπαίοι θα πληρώσουν ακριβά την επιλογή τους.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ  ο Πούτιν δήλωσε ότι είναι άδικο, αντιεπαγγελματικό και επικίνδυνο το κούρεμα.
Ο Ρώσος πρόεδρος Vladimir Putin σχολίασε σήμερα ότι ο προτεινόμενος φόρος επί των τραπεζικών καταθέσεων στην Κύπρο είναι «άδικος, αντιεπαγγελματικός και επικίνδυνος», σύμφωνα με όσα μετέφερε ο εκπρόσωπός του Dmitry Peskov.

Ο Peskov δήλωσε στα διεθνή πρακτορεία ότι ο Putin είχε έκτακτη συνάντηση σήμερα για να συζητήσει τις εξελίξεις στην Κύπρο

«Αξιολογώντας την πιθανή απόφαση για την επιβολή επιπρόσθετου φόρου των κυπριακών καταθέσεων, ο Putin δήλωσε πως αυτή η απόφαση, εάν ισχύσει, θα είναι άδικη, αντιεπαγγελματική και επικίνδυνη», δήλωσε ο Peskov.

Σύμφωνα με τη Moody’s, οι ρωσικές τράπεζες είχαν τοποθετήσει περίπου 12 δισ. δολάρια στις

ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΠΟΡΕΥΕΣΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΜΑΘΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!

Η αδιαφορία του Αντόνιο Γκράμσι

μετάφραση: Κωνσταντίνα Ευαγγέλου
  Το κείμενο  που ακολουθεί περιλαμβάνεται στον τόμο Piove, governo ladro! [Βρέχει, κλέφτες κυβερνήτες!] Editori Riuniti, Ρώμη 1996, σ. 59-60). Πρόκειται για πολεμικά κείμενα που σχολιάζουν τα ιταλικά ήθη και γράφτηκαν για την εφημερίδα-όργανο του ιταλικού σοσιαλιστικού κόμματος Avanti! μεταξύ του 1916 και 1918.
Κ. Ευ.
GRAMSCIΕίναι πράγματι ο δυνατότερος μοχλός της Ιστορίας. Αλλά αντίστροφα. Αυτά που συμβαίνουν, το κακό που ενσκήπτει πάνω σε όλους τους ανθρώπους, το εν δυνάμει καλό που μια πράξη αδιαμφισβήτητης αξίας μπορεί να προκαλέσει, δεν οφείλονται στην πρωτοβουλία των λίγων που πράττουν, όσο στην αδιαφορία, στην απουσία[1] των πολλών. Ό,τι συμβαίνει, δεν συμβαίνει τόσο επειδή μερικοί θέλουν να συμβεί, όσο διότι η μάζα των πολιτών εκχωρεί τη βούλησή της, κι αφήνει (κάποιους ελεύθερους) να πράττουν,  αφήνει να συσσωρεύονται οι κόμποι που στη συνέχεια μόνο το σπαθί μπορεί να κόψει, και επιτρέπει την άνοδο στην εξουσία σε ανθρώπους, κάτι που στη συνέχεια μόνο μια εξέγερση μπορεί να ανατρέψει.
 Ο φαταλισμός που φαίνεται να κυριαρχεί στην Ιστορία είναι ακριβώς η απατηλή όψη αυτής της αδιαφορίας, αυτής της απουσίας. Διάφορα γεγονότα ωριμάζουν στη σκιά, επειδή χέρια εντελώς ανεξέλεγκτα υφαίνουν το πανί της συλλογικής ζωής, και η μάζα το αγνοεί. Τα πεπρωμένα μιας ολόκληρης εποχής μανιπουλάρονται σύμφωνα με τις στενές θεωρήσεις, με τους άμεσους σκοπούς μικρών δραστήριων ομάδων, και η μάζα των πολιτών το αγνοεί. Αλλά τα γεγονότα που ωρίμασαν ξεχύνονται, το υφασμένο στη σκιά πανί φτάνει στο τέλος του, και τότε φαίνεται πως ο φαταλισμός τα παρασέρνει όλα και όλους, πως η Ιστορία δεν είναι παρά ένα τεράστιο φυσικό φαινόμενο, μια έκρηξη, ένας σεισμός, όπου όλοι είναι θύματα: κι αυτοί που ήθελαν κι αυτοί που δεν ήθελαν, κι αυτοί που ήξεραν κι αυτοί που αγνοούσαν, κι αυτοί που ήταν δραστήριοι, κι αυτοί που ήταν αδιάφοροι. Και οι τελευταίοι εξάπτονται, θα ’θελαν να εξαιρεθούν από τις συνέπειες, θα ’θελαν να ήταν σαφές πως οι ίδιοι δεν το θέλησαν, πως οι ίδιοι δεν φέρουν ευθύνη. Και μερικοί κλαψουρίζουν φαρισαϊκά,  άλλοι βρίζουν χυδαία, αλλά κανένας, ή μάλλον λίγοι αναρωτιούνται: αν είχα επιτελέσει το ανθρώπινο καθήκον μου, αν είχα προσπαθήσει να ακουστεί η φωνή μου, η γνώμη μου, η βούλησή μου, θα είχαν συμβεί όσα συνέβησαν;
Και κανένας, ή ελάχιστοι ενοχοποιούν τον εαυτό τους για την αδιαφορία, τον σκεπτικισμό, για το ότι δεν στήριξαν ηθικά και υλικά τις πολιτικές και οικονομικές ομάδες που ακριβώς μάχονταν για να αποφευχθεί το τόσο μεγάλο κακό, που στόχευαν να διασφαλιστεί το ελάχιστο έστω καλό. Αυτοί προτιμούν να μιλούν για αποτυχία των ιδεών, για την οριστική κατάρρευση των προγραμμάτων κι άλλα παρόμοια τερπνά. Συνεχίζουν την αδιαφορία τους, τον σκεπτικισμό τους. Αύριο θα ξαναρχίσουν τη ζωή τους με γνώμονα την απουσία από κάθε άμεση ή έμμεση ευθύνη. Και δεν είναι πως δεν βλέπουν τα πράγματα καθαρά, πως δεν είναι ικανοί να παρουσιάσουν καταπληκτικές λύσεις για τα πλέον επείγοντα προβλήματα, ή και για εκείνα που χρειάζονται ευρύτερη προετοιμασία και περισσότερο χρόνο αλλά είναι εξίσου επείγοντα. Όμως αυτές οι λύσεις μένουν εξαιρετικά άγονες, αυτή η συνεισφορά στη συλλογική ζωή δεν διαπερνιέται από κανένα ηθικό φως· είναι συνέπεια μιας διανοουμενίστικης περιέργειας, και όχι μιας επείγουσας αίσθησης της ιστορικής ευθύνης που τους χρειάζεται όλους δραστήριους στη ζωή, στην πράξη, που δεν ανέχεται αγνωστικισμούς και αδιαφορίες κανενός είδους.
Πρέπει λοιπόν να εκπαιδευτούμε σ’ αυτή τη νέα ευαισθησία, πρέπει να τελειώσουμε οριστικά με τις ανερμάτιστες μεμψιμοιρίες των αιώνιων αθώων. Πρέπει να ζητήσουμε λογαριασμό απ’ τον καθέναν για το πώς διεκπεραίωσε το έργο που του ανέθεσε και του αναθέτει καθημερινά η ζωή, γι’ αυτά που έκανε και κυρίως γι’ αυτά που δεν έκανε. Δεν πρέπει η κοινωνική αλυσίδα να βαραίνει μόνο  ελάχιστους, αλλά οτιδήποτε συμβαίνει να μην αποδίδεται στην τύχη και στο μοιραίο· αντίθετα, να είναι ευφυές έργο των ανθρώπων. Γι’ αυτό είναι αναγκαίο να εξαφανιστούν οι αδιάφοροι, οι σκεπτικιστές, εκείνοι που εκμεταλλεύονται το ελάχιστο καλό που προκαλεί η δραστηριότητα των λίγων, και δεν θέλουν να αναλάβουν την ευθύνη του μεγάλου κακού που η απουσία τους απ’ τον αγώνα αφήνει να προετοιμάζεται και να συμβαίνει.
(26 Αυγούστου 1916)
 Σημείωση: Το πρωτότυπο κείμενο ήταν ενιαίο, χωρίς παραγράφους. Για λόγους διευκόλυνσης του αναγνώστη, ωστόσο, διαμορφώσαμε παραγράφους στην παρούσα δημοσίευση.
Η Κωνσταντίνα Ευαγγέλου  διδάσκει στο Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας  του ΑΠΘ

[1] Στο ιταλικό πρωτότυπο, assenteismo: η απουσία, η αδιαφορία, ιδίως επί πολιτικών ή κοινωνικών προβλημάτων.

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ;



Του
Αντόνιο Γκράμσι*

«Μισώ τους αδιάφορους. Πιστεύω ότι το να ζεις σημαίνει να εντάσσεσαι κάπου. Όποιος ζει πραγματικά δεν μπορεί να μην είναι πολίτης και ενταγμένος. Η αδιαφορία είναι αβουλία, είναι παρασιτισμός, είναι δειλία, δεν είναι ζωή. Γι’ αυτό μισώ τους αδιάφορους.

  Η αδιαφορία είναι το νεκρό βάρος της ιστορίας. Η αδιαφορία δρα δυνατά πάνω στην ιστορία. Δρα παθητικά, αλλά δρα. Είναι η μοιρολατρία. Είναι αυτό που δεν μπορείς να υπολογίσεις. Είναι αυτό που διαταράσσει τα προγράμματα, που ανατρέπει τα  σχέδια που έχουν κατασκευαστεί με τον καλύτερο τρόπο. Είναι η κτηνώδης ύλη που πνίγει την ευφυΐα. Αυτό που συμβαίνει, το κακό που πέφτει πάνω σε όλους, συμβαίνει γιατί η μάζα των ανθρώπων απαρνείται τη βούλησή της, αφήνει να εκδίδονται νόμοι που μόνο η εξέγερση θα μπορέσει να καταργήσει, αφήνει να ανέβουν στην εξουσία άνθρωποι που μόνο μια ανταρσία θα μπορέσει να ανατρέψει. Μέσα στη σκόπιμη απουσία και στην αδιαφορία λίγα χέρια, που δεν επιτηρούνται από κανέναν έλεγχο, υφαίνουν τον ιστό της συλλογικής ζωής, και η μάζα είναι σε άγνοια, γιατί δεν ανησυχεί. Φαίνεται λοιπόν σαν η μοίρα να συμπαρασύρει τους πάντες και τα πάντα, φαίνεται σαν η ιστορία να μην είναι τίποτε άλλο από ένα τεράστιο φυσικό φαινόμενο, μια έκρηξη ηφαιστείου, ένας σεισμός όπου όλοι είναι θύματα, αυτοί που τον θέλησαν κι αυτοί που δεν τον θέλησαν, αυτοί που γνώριζαν κι αυτοί που δεν γνώριζαν, αυτοί που ήταν δραστήριοι κι αυτοί που αδιαφορούσαν. Κάποιοι κλαψουρίζουν αξιοθρήνητα, άλλοι βλαστημάνε χυδαία, αλλά κανείς ή λίγοι αναρωτιούνται: αν είχα κάνει κι εγώ το χρέος μου, αν είχα προσπαθήσει να επιβάλλω τη βούλησή μου, θα συνέβαινε αυτό που συνέβη; 
 
  Μισώ τους αδιάφορους και γι’ αυτό: γιατί με ενοχλεί το κλαψούρισμά τους, κλαψούρισμα αιωνίων αθώων. Ζητώ να μου δώσει λογαριασμό ο καθένας απ’ αυτούς με ποιον τρόπο έφερε σε πέρας το καθήκον που του έθεσε και του θέτει καθημερινά η ζωή, γι’ αυτό που έκανε και ειδικά γι’ αυτό που δεν έκανε. Και νιώθω ότι μπορώ να είμαι αδυσώπητος, ότι δεν μπορώ να χαλαλίσω τον οίκτο μου, ότι δεν μπορώ να μοιραστώ μαζί τους τα δάκρυά μου.

 Είμαι ενταγμένος, ζω, νιώθω ότι στις συνειδήσεις του χώρου μου ήδη πάλλεται η δραστηριότητα της μελλοντικής πόλης, που ο χώρος μου χτίζει. Και μέσα σ’ αυτήν την πόλη η κοινωνική αλυσίδα δεν βαραίνει τους λίγους, μέσα σ’ αυτήν κάθε συμβάν δεν οφείλεται στην τύχη, στη μοίρα, μα είναι ευφυές έργο των πολιτών. Δεν υπάρχει μέσα σ’ αυτήν κανείς που να στέκεται να κοιτάζει από το παράθυρο ενώ οι λίγοι θυσιάζονται, κόβουν τις φλέβες τους. Ζω, είμαι ενταγμένος. Γι’ αυτό μισώ αυτούς που δεν συμμετέχουν, μισώ τους αδιάφορους».

11 Φεβρουαρίου 1917

Mετάφραση: Τόνια Τσίτσοβιτς

 *Ο Αντόνιο Γκράμσι (Antonio Gramsci, ʼλες Σαρδηνίας, 23 Ιανουαρίου 1891 — Ρώμη, 27 Απριλίου 1937) ήταν Ιταλός συγγραφέας, πολιτικός και πολιτικός επιστήμονας.