Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2014

ΜΕ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΦΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ!!!ΔΙΑΛΥΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΡΙΣΚΕΤΕ!ΔΙΑΛΥΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ!!!

Προεκλογική προπαγάνδα: τα «παπαγαλάκια» γίνονται κοράκια

   «Κάποιοι μας απείλησαν τελευταία και με διλήμματα του τύπου, «Μεσοπρόθεσμο ή Τανκς». Κάποιοι άλλοι πριν ένα μήνα είχαν απειλήσει «Μεσοπρόθεσμο ή Δραχμή» σας θυμίζω. Πρόκειται για προπαγανδιστική εκστρατεία φόβου, η οποία δεν πείθει κανέναν, απλώς δημιουργεί πανικό στην αγορά κι αποσταθεροποιεί την οικονομία. Κάθε φορά που ακούγονται τέτοιες ανοησίες, το μόνο δυστυχώς που γίνεται, είναι να υπάρχει φυγή κεφαλαίων απ' τις τράπεζες κι είναι τεράστια η ευθύνη της κυβέρνησης».


Αντώνης Σαμαράς, 28 Ιουνίου 2011, Βουλή των Ελλήνων

  Εάν η καθεστωτική προπαγάνδα στις επαναληπτικές βουλευτικές εκλογές του Ιουνίου ’12, αλλά και στις Ευρωεκλογές του Μαΐου ’14, μπορούσε να συγκριθεί μόνο με αυτή του αστικού Τύπου κατά την περίοδο του Εμφυλίου, αυτό που θα ακολουθήσει από σήμερα μέχρι και την ημέρα των εκλογών στις 25 Ιανουαρίου, είναι δύσκολο να το προβλέψει, και κυρίως να το συλλάβει, ο έντιμος ανθρώπινος νους…

  Ακολουθούν 31+3 πρωτοσέλιδοι τίτλοι εφημερίδων, από την επομένη της ανακοίνωσης για επίσπευση των διαδικασιών εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας [9.12.14], μέχρι και χθες, ημέρα τελευταίας σχετικής ψηφοφορίας στη Βουλή.
9 Δεκεμβρίου 2014
Ελεύθερος Τύπος
10 Δεκεμβρίου 2014
Η Καθημερινή - Ημερησία - Ναυτεμπορική

11 Δεκεμβρίου 2014
Ημερησία
12 Δεκεμβρίου 2014
Έθνος - Η Καθημερινή - Ημερησία - Ναυτεμπορική
13 Δεκεμβρίου 2014
Δημοκρατία - Η Αξία - Ημερησία
14 Δεκεμβρίου 2014
Πρώτο Θέμα - Το Βήμα
15 Δεκεμβρίου 2014
Ελεύθερος Τύπος - Ναυτεμπορική
16 Δεκεμβρίου 2014
Ελεύθερος Τύπος - Η Καθημερινή - Ημερησία - Ναυτεμπορική - Τα Νέα
19 Δεκεμβρίου 2014
Εστία
20 Δεκεμβίου 2014
Κεφάλαιο
21 Δεκεμβρίου 2014
Πρώτο Θέμα
24 Δεκεμβρίου 2014
Deal News
27 Δεκεμβρίου 2014
Τα Νέα
28 Δεκεμβρίου 2014
Ελεύθερος Τύπος - Η Καθημερινή - Πρώτο Θέμα
29 Δεκεμβρίου 2014
Εστία
Και επειδή oi «εκστρατείες φόβου» απευθύνονται, φυσικά, όχι στη λογική αλλά στα – κατώτερα
ένστικτα των αναγνωστών, ακολουθούν και 3 περιπτώσεις… «εορταστικής προπαγάνδας»

21 Δεκεμβρίου 2014
Η Βραδυνή
28 Δεκεμβρίου 2014
Η Καθημερινή
29 Δεκεμβρίου 2014
Τα Νέα
  «Τα ΜΜΕ έχουν την δύναμη με τον καθημερινό βομβαρδισμό ανησυχίας, φόβου και προπαγάνδας να μεταφέρουν μια τελείως διαφορετική εικόνα: να παρουσιάσουν όλον τον κόσμο εναντίον μας, όλη την Ευρώπη υπέρ του Σαμαρά, όλους τους επενδυτές αρνητικούς και πανικόβλητους. Μπορούν έναν κουρασμένο λαό να τον απελπίσουν ή τουλάχιστον να πείσουν τους νέους να απέχουν από τις εκλογές αφού "όλοι είναι ίδιοι" και να κάνουν την ήττα διαχειρίσιμη. (…)

Μέρκελ, Γιούνκερ, Σταϊνμάγιερ και Σαμαράς δεν θα είχαν καμιά απήχηση στον ελληνικό λαό χωρίς την καθημερινή εκστρατεία φρίκης και εκβιασμών εν χορώ των δόλιων ΜΜΕ της μνημονιακής εποχής και των λαϊκιστών εκπροσώπων τους. Και παρά την εγγενή αδυναμία τους να καθορίσουν και αυτήν την φορά τις εξελίξεις λόγω της γενικευμένης φτωχοποίησης και απελπισίας του κόσμου, κάποια επιρροή στο αποτέλεσμα μπορούν να έχουν, ειδικά στις μεγαλύτερες ηλικίες και ειδικά τους συνταξιούχους που έχουν ακόμη κάτι να φοβηθούν. Το σύστημα παίζει τα ρέστα του - στο τραπέζι των ΜΜΕ, αποκλειστικά». [ tvxs.gr ]

Δείτε επίσης:



Share

Για τα νέα της σελίδας...

αφήστε το e-mail σας εδώ.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου