Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

Καταγγελία Ακριβοπούλου: 11 εκατομμύρια διαφήμισης για στήριξη συγκεκριμένων ΜΜΕ



app-facebook
Katerina Akrivopoulou
5 hours ago
       Ο Σπύρος Παπαδόπουλος γνωστοποίησε ότι δεν πήρε αμοιβή για το σποτάκι. Υποθέτω ότι το ίδιο ισχύει και για τους άλλους καλλιτέχνες. Που θα πει ότι η διάθεση 11.000.000 που δίνουν σε συγκεκριμένη εταιρία και χωρίς διαγωνισμό, αφορά αποκλειστικά την στήριξη των δικών τους Μέσων, τα οποία καταρρέουν λόγω μείωσης του τζίρου ,καθώς έχει σχεδόν μηδενιστεί η διαφήμιση. Ταυτοχρόνως θέλουν να ισοσκελίσουν επικοινωνιακά το παιχνίδι έναντι των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, όπου η κατακραυγή και οι αποκαλύψεις για τις ελλείψεις, αποδομεί "επικίνδυνα" το κυρίαρχο αφήγημα περί πετυχημένης διαχείρισης.
    Φίλος με βαθιά γνώση του χώρου και της επικοινωνίας μου έλεγε πρόσφατα ότι περιμένει εκτός από το λιβάνισμα που βλέπουμε ήδη,επίθεση στις κριτικές φωνές και αλλαγή της ατζέντας. Ήδη στήνεται ο επόμενος εσωτερικός εχθρός. Οι εκπαιδευτικοί. Κρατείστε το.




11 εκ € από την Προεδρεία της κυβέρνησης για επικοινωνιακή καμπάνια σε
σχέση με τον ! Υπόψιν τα ΜΜΕ είναι υποχρεωμένα να παίζουν ΔΩΡΕΑΝ μηνύματα του για προστασία της δημόσιας Υγείας. Αντί να τα δώσουν στο , προσέχουν την εικόνα τους.
Που θα πάνε τα λεφτά;
View image on Twitter
Παράθεση Tweet
Μάριος Κάτσης/Marios Katsis
@marios_katsis
·
Επανέρχομαι στο θέμα των 11εκ € που δίνει η κυβέρνηση για την επικοινωνιακή καμπάνια του #COVID2019. 15-3 βγάζουν ΚΥΑ ότι τα μηνύματα μεταδίδονται ΔΩΡΕΑΝ. 23-3 δίνουν 11εκ! Στο ΠΔ 80/2016 ορίζονται οι λεπτομέρειες μιας ανάληψης υποχρέωσης. Δεν πληρούνται. Κάτι πάει πολύ λάθος!
Προβολή αυτού του νήματος Tweet


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου