Πέμπτη 14 Μαΐου 2020

Κάμερες: μετατρέπουν τα σχολειά σε φυλακές υψίστης ασφαλείας σε λευκά κελιά της γνώσης….ΣΤΟΧΟΣ Η ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ

       Θέλουν κάμερες στα σχολεία θέλουν να μετατρέψουν τα σχολεία σε φυλακές υψίστης ασφαλείας σε λευκά κελιά της γνώσης ..Αστυνόμευση της σκέψης, παρακολούθηση εκπαιδευτικών μαθητών…Μετατρέπουν τα σχολειά σε Φωλιά του Κούκου….Φασιστοποίηση της παιδαγωγικής πράξης…..Αποπειρώνται να εφαρμόσουν το Πανοπτικόν που αναλύει ο Μισέλ Φουκώ
Θέλουν να κάνουν ινδικά χοιρίδια τους μαθητές, πειραματόζωα αφού ”τό Πανοπτικόν είναι τόπος προνομιούχος για την εφαρμογή πειραμάτων πάνω στους ανθρώπους, και για ν’ αναλυθούν με πλήρη βεβαιότητα οι μεταβολές πού θα μπορούσε κανείς νά επιφέρει σ’ αυτούς.” Είναι παράλληλα ένα σύστημα παρακολούθησης και κατασκοπείας για μαθητές κι υπαλλήλους καθώς: ”Τό Πανοπτικόν ενδέχεται μάλιστα ν’ αποτελέσει έva σύστημα ελέγχου πάνω στους ίδιους τούς μηχανισμούς του.Από τον κεντρικό του πύργο, ο διευθυντής μπορεί να κατασκοπεύει όλους τούς υπαλλήλους πού έχει στις διαταγές του: νοσοκόμους, γιατρούς, επιστάτες, δασκάλους, φύλακες·”
    Διευκρινίζεται ότι καμία εγκατάσταση κάμερας δεν θα γίνει στις τάξεις.Αυτό σε πρώτη φάση. Αλλά από την ώρα που υπάρχει το νομοθετικό πλαίσιο τι διασφαλίζει ότι δεν θα προχωρήσουν σε εγκατάσταση καμερών στο μέλλον;;Ήδη υπάρχουν σχολεία που είναι ζωσμένα με κάμερες και επιτηρούν τον προαυλισμό μαθητών… Όχι Γιάννης Γιαννάκης… ποια ή διαφορά αν θα υπάρχει σταθερή κάμερα ή θα χρησιμοποιείται η κάμερα του υπολογιστή ή και του κινητού ακόμη όπως αναφέρθηκε; ποια η διαφορά της κάμερας από την μικροκάμερα ή και την κρυφή κάμερα;; Γιατί αυτό αναφέρεται:
    ”Θα χρησιμοποιείται απλός φορητός ηλεκτρονικός εξοπλισμός, όπως αυτός που χρησιμοποιούνταν για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, δηλαδή υπολογιστής, τάμπλετ, κινητό, όποια συσκευή διατίθεται, που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες της σύνδεσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του για το συγκεκριμένο σκοπό. Οι μαθητές θα μπορούν να συνδέονται και μέσω σταθερού τηλεφώνου, με αστική χρέωση.Η διάταξη προβλέπει ότι στις περιπτώσεις αυτές επιδημικής νόσου, όπως αυτή που βιώνουμε – επιτρέπεται μόνο η ζωντανή μετάδοση ήχου και εικόνας σε πραγματικό χρόνο, για όσο διαρκεί η διδασκαλία, με αποκλειστικούς αποδέκτες τους μαθητές. Απαγορεύεται ρητά η καταγραφή και η αποθήκευση του παραδιδόμενου μαθήματος.”
    Σε Aquarium μετατρέπεται η τάξη, σε Zoo σ΄έκθεση μικρών ζώων…..”Χωρίς αμφιβολία η εποχή μας, ..προτιμά την εικόνα από το αντικείμενο, το αντίγραφο από το πρωτότυπο, την αναπαράσταση από την πραγματικότητα το φαινόμενο από το είναι”Φόυερμπαχ.
Λένε και τι έχουν να κρύψουν οι δάσκαλοι τι φοβούνται;;;; Αυτό το επιχείρημα δεν τίποτα άλλο παρά η απλούστευση της Ντεμπορικής αρχή λειτουργίας του θεάματος ‘‘Το θέαμα δε λέει τίποτα περισσότερο από: ό,τι φαίνεται είναι καλό, ό,τι είναι καλό φαίνεται’‘.Οπότε μιλάμε για απόλυτη θεαματοποίηση της εκπαιδευτικής πράξης…Η κοινωνία του θεάματος αποφάσισε να συμπεριλάβει και το σχολείο για να το υποτάξει ολοσχερώς.
    ”Τό άτομο πού καθυποβάλλεται σ’ ενα πεδίο όρατότητας, καί πού τό ξέρει, επωμίζεται τό ϊδιο τούς καναταγκασμούς της εξουσίας- τούς προσαρμόζει αυθόρμητα στόν έαυτό
του · δέχεται μέσα του τή σχέση εξουσίας όπου παίζει ταυτόχρονα
καί τούς δυό ρόλους· γίνεται ή βάση της ίδιας του της καθυπόταξης.

Είναι μια τακτικής υποταγής:” το θέαμα υποτάσσει τους ζωντανούς ανθρώπους”..
Είναι ένας εφιάλτης:”Το θέαμα είναι ο εφιάλτης της σύγχρονης αλυσοδεμένης κοινωνίας που δεν εκφράζει τελικά παρά την επιθυμία της να κοιμηθεί.”
Το Υπουργείο Αλήθειας διατείνεται
Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΑΒΙΑ
”το έγκλημα της σκέψης είναι το θανάσιμο αμάρτημα”
Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ αναλαμβάνει υπηρεσία….
Το άπλετο φώς και τό βλέμμα τοϋ επιτηρητή συλλαμβάνουν περισσότερα άπ’ ό,τι τό
σκοτάδι πού, στό κάτω κάτω προστάτευε. Η ορατότητα είναι
μια παγίδα.
”Μ. Φουκώ
H ελευθερία της έκφρασης και η ελεύθερη διακίνηση ιδεών ουσιαστικά καταργείται στο χώρο που κατεξοχήν θα έπρεπε να διαφυλάσσεται…
dimpenews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου