Εμείς οι νεοδιόριστοι δεν κάνουμε πίσω

ΟΜΑΔΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Το κείμενο αυτό κυκλοφόρησε από Νεοδιόριστους Εκπαιδευτικούς αμέσως μετά τις ιστορικές πλέον αποφάσεις 921/19-3-2024 και 922/20-3-2024 του Δ.Σ. της ΔΟΕ όπου οι παρατάξεις ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ-ΔΙΚΤΥΟ δεν ψήφισαν την επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής. Είναι ένα κείμενο που έδειξε τα άμεσα αντανακλαστικά των “Ιφιγενειών”-νεοδιόριστων και που συνεβάλε και αυτό στο ρεύμα ανατροπής των παραπάνω αποφάσεων του Δ.Σ. της ΔΟΕ και στην επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής από τις μαζικότερες συνελεύσεις πρωτοβάθμιων συλλόγων εκπαιδευτικών τα τελευταία 30 χρόνια.

Από ποια θέση μιλάει ο καθένας, η καθεμία;

Μήπως μιλάει από τη θέση του “υπεύθυνου” συνδικαλιστικού στελέχους που έχει να πατήσει στην τάξη χρόνια, που δεν έχει συνειδητοποιήσει πόσο έχει αλλάξει το σχολείο προς το χειρότερο (υλικά, οικονομικά, κοινωνικά, συναισθηματικά), που δεν έχει τραυματιστεί από τα αμέτρητα χρόνια αναπλήρωσης, κυνηγιού μορίων κ.ο.κ., που του λείπει το βίωμα, η μυρωδιά του τι σημαίνει σχολείο του σήμερα και του αύριο;

Μήπως μιλάει από τη θέση του “επαγγελματία επαναστάτη” που κάθε τρεις και λίγο ζητά απεργία και στάση εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας και πορεία, λες και ο καθημερινός συνάδελφος έχει τα χρήματα, την ενέργεια, τα ψυχικά αποθέματα να τα κάνει όλα αυτά που του προτείνει;

Να γιατί αστοί πολιτικοί τύπου Μαριά προσέγγισαν το σημερινό ΚΚΕ

 

Γράφει ο Νίκος από Βόλο

Δεν είναι ζήτημα αν έχει αλλάξει ή όχι ο Νότης ο Μαριάς, ο τέως σπόκμαν κι ευρωβουλευτής του κ. Καμμένου. Σίγουρα δεν έχει γίνει κομμουνιστής ο Μαριάς, ούτε καν έχει αλλάξει τις βασικές του απόψεις για τη συμμετοχή της Ελλάδας σε ΕΕ και ΝΑΤΟ. Συμβαίνει απλώς το γεγονός ότι ο Περισσός με τη συνήθη ρεφορμιστική κοινοβουλευτική του τακτική μαζεύει κι εδώ ψηφαλάκια από πάσα κατεύθυνση… “Μάζευε κι ας είν’και ρώγες”, όπως θα έλεγε κι ο Φλωράκης.

Περί Αξιολόγησης….

e-lesxi2

Κωνσταντίνος Ιωάννου, μέλος της Ομάδας Πειραματόζωων Εκπαιδευτικών

  1. Το σχολείο δεν είναι ούτε οι μαθητές, ούτε οι εκπαιδευτικοί, ούτε οι γονείς: είναι οι σχέσεις μεταξύ όλων αυτών. Αυτές καθορίζουν το πλαίσιο της σχολικής κοινότητας.
  2. Το σχολείο ως κτίριο, αίθουσες, αυλή κτλ. είναι απλά ο φυσικός χώρος όπου λαμβάνει χώρα η κοινωνικοποίηση και η μάθηση. Ο κοινωνικός, όμως, χώρος είναι οι σχέσεις των ανθρώπων.

Βρέθηκε ο Homo Sapiens στην Ελλάδα

Το Σύμπλεγμα Σπηλαίων Απήδημα, που δείχνει τη θέση των πέντε σπηλαίων, συμπεριλαμβανομένου του σπηλαίου Γ. Η είσοδος δείχνει τη γεωγραφική θέση των παλαιολιθικών θέσεων Απήδημα, Καλαμάκια και Λακωνίς στον χάρτη της χερσονήσου της Μάνης, Νότια Πελοπόννησος.

Ηλικίας 210 χιλιάδων ετών στην παλαιά αρκαδική περιοχή την ατλαντική εποχή ( στην Αρκαδία και …εμείς μαζί με τους τροφοσυλλέκτες τους βοσκούς και τους γεωργούς ). Βρέθηκε μαζί με ρινόκερους ελέφαντες λεοπαρδάλεις ελάφια κατσίκια πρόβατα αλεπούδες και…. άλλα συμπαθή ζώα και έμβια όντα.

Σε ένα ποστ όλη η νεοδημοκρατική αλητεία και απανθρωπιά

 

Της Τ.Γ

Νίκος Κατράνης. Στέλεχος της ΝΔ Λέσβου, συνταξιούχος εκπαιδευτικός.

Χτες, σε μια κατάπτυστη ανάρτηση – επίθεση στη κ. Καρυστιανου, συμπύκνωσε όλη την αναλγησία, την απανθρωπιά, την αλητεία, το θράσος, που χαρακτηρίζει το κυβερνών κόμμα και τα κομματόσκυλα του, που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η πολιτική τους επιβίωση και οι προσωπικές τους φιλοδοξίες.

Ο συγκεκριμένος “κύριος” διατελεί Συμπαραστάτης του Πολίτη στο Δήμο Δυτικής Λέσβου.

Η ανάρτηση του.

Διαβάστε και ξεράστε ελεύθερα.

Δάσκαλοι της Λευτεριάς και”διδάσκαλοι” του σκότους!


Γράφει ο Νίκος από Βόλο

Στη σημερινή θεματολογία του “Βαθέος Κόκκινου” βλέπουμε με τα ίδια μας τα μάτια τι σημαίνει πραγματικά προοδευτικός, πραγματικά αριστερός, επαναστάτης εκπαιδευτικός, αλλά και τι είναι το ακριβώς αντίθετό του, δηλαδή κατάμαυρος δεξιός, φανατικός αντιδραστικός και εχθρός της λευτεριάς, της αλήθειας και της κοινωνικής προόδου στο χώρο του σχολείου.