Πολιτεία
Παρασκευή 10 Μαΐου 2013
Δυο βίντεο με δηλώσεις του προέδρου της ΟΛΜΕ, Ν. Παπαχρήστου και ένα σχόλιο σε δημοσίευμα του "Ριζοσπάστη"
Του Γ.Γ.
Τα βίντεο που παραθέτουμε είναι απ’ την παρουσία σήμερα το πρωί, στην εκπομπή του Παπαδάκη του προέδρου της ΟΛΜΕ Ν. Παπαχρήστου, και το δεύτερο βίντεο με τις δηλώσεις του ίδιου μετά την χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ της ΟΛΜΕ.
Πάμε τώρα να σχολιάσουμε κάτι άλλο. Γράφει στην δεύτερη σελίδα ο σημερινός «Ριζοσπάστης»: «Γονείς και παιδιά καλούνται να συμμαχήσουν με την κυβέρνηση ενάντια στους καθηγητές. Το θέμα - προϊόν "απεργία στις εξετάσεις" πουλάει. Καθηγητές - μαθητές και γονείς που θα μπουν στην αντιπαράθεση για το ποιανού το δίκιο είναι μεγαλύτερο, είναι καταδικασμένοι να χάσουν όλοι μαζί. Ο έμπορας - κυβέρνηση - η τάξη στην εξουσία πουλάει ανασφάλεια για να εισπράξει άμεσο κέρδος την εδραίωση της εξουσίας της και πανωπροίκι την υποταγή καθηγητών - παιδιών - γονιών σε ένα σχέδιο που περιέχει περισσότερους μορφωμένους - αμόρφωτους υποταγμένους σε ένα σύστημα παραγωγικών σχέσεων από το οποίο μόνοι κερδισμένοι είναι οι καπιταλιστές».
Αναρωτιέμαι, πραγματικά το τι ακριβώς θέλει να πει ο αρθρογράφος του «Ριζοσπάστη». Τι καταλαβαίνει όποιος διαθέτει στοιχειώδη πολιτική αντίληψη, απ’ όλο αυτό το τουρλουμπούκι;
Εχουμε εδώ μια ολομέτωπη επίθεση της συγκυβέρνησης σε ένα κλάδο εργαζομένων ναι ή όχι; Υπήρξε μια ανήθικη κυβερνητική μεθόδευση αφού επέλεξε τον χρόνο –παραμονές
Τα βίντεο που παραθέτουμε είναι απ’ την παρουσία σήμερα το πρωί, στην εκπομπή του Παπαδάκη του προέδρου της ΟΛΜΕ Ν. Παπαχρήστου, και το δεύτερο βίντεο με τις δηλώσεις του ίδιου μετά την χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ της ΟΛΜΕ.
Πάμε τώρα να σχολιάσουμε κάτι άλλο. Γράφει στην δεύτερη σελίδα ο σημερινός «Ριζοσπάστης»: «Γονείς και παιδιά καλούνται να συμμαχήσουν με την κυβέρνηση ενάντια στους καθηγητές. Το θέμα - προϊόν "απεργία στις εξετάσεις" πουλάει. Καθηγητές - μαθητές και γονείς που θα μπουν στην αντιπαράθεση για το ποιανού το δίκιο είναι μεγαλύτερο, είναι καταδικασμένοι να χάσουν όλοι μαζί. Ο έμπορας - κυβέρνηση - η τάξη στην εξουσία πουλάει ανασφάλεια για να εισπράξει άμεσο κέρδος την εδραίωση της εξουσίας της και πανωπροίκι την υποταγή καθηγητών - παιδιών - γονιών σε ένα σχέδιο που περιέχει περισσότερους μορφωμένους - αμόρφωτους υποταγμένους σε ένα σύστημα παραγωγικών σχέσεων από το οποίο μόνοι κερδισμένοι είναι οι καπιταλιστές».
Αναρωτιέμαι, πραγματικά το τι ακριβώς θέλει να πει ο αρθρογράφος του «Ριζοσπάστη». Τι καταλαβαίνει όποιος διαθέτει στοιχειώδη πολιτική αντίληψη, απ’ όλο αυτό το τουρλουμπούκι;
Εχουμε εδώ μια ολομέτωπη επίθεση της συγκυβέρνησης σε ένα κλάδο εργαζομένων ναι ή όχι; Υπήρξε μια ανήθικη κυβερνητική μεθόδευση αφού επέλεξε τον χρόνο –παραμονές
Δευτέρα 6 Μαΐου 2013
ΑΠΛΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ!ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΥΣ!
Στην εποχή που μοιάζει να χάνονται όλα, να ξεκινήσουμε την ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ του ΑΔΥΝΑΤΟΥ
ΣΤΗ ΣΥΡΊΑ ΧΑΜΌΣ ΚΑΙ ΕΜΕΊΣ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΈ!ΠΆΝΤΩΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΈΣΤΗ,ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΈΠΕΤΑΙ!
Οι ιμπεριαλιστές δεν ξέρουν με τι έχουν «μπλέξει»… Νόμισαν ότι με μια «Αραβική Άνοιξη made in USA», όπως στην Αίγυπτο, θα υποδουλώσουν την αδέσποτη Συρία!
Το σιωνιστικό ναζιστικό καθεστώς του Ισραήλ, ο χωροφύλακας των ΗΠΑ Ερντογάν, οι αιμοσταγείς φίλο-σιωνιστές άραβες δικτάτορες θα πάρουν πληρωμένη απάντηση!
Δείτε τους φιλάθλους της ποδοσφαιρικής ομάδας του Λιβάνου Annagmé (Το Αστέρι) πως κραυγάζουν εναντίον της ιμπεριαλιστικής επίθεσης στη Συρία και υπέρ του νόμιμα εκλεγμένου προέδρου της Άσαντ.
Λιβανέζος σημαίνει περηφάνια και Αραβική αξιοπρέπεια!
► Η
Συρία δέχεται ιμπεριαλιστική επίθεση κι από τη συγκυβέρνηση των
δωσίλογων γερμανοτσολιάδων ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ... Εμείς δεν ξεχνάμε! Λαοί
χωρίς μνήμη δεν έχουν μέλλον! Τούρκος στρατιώτης σε ελληνικό έδαφος
σημαίνει εισβολή στη Συρία!
► Έπεσε η Κύπρος... μετερίζι Αντιστασης στον ιμπεριαλισμό ο αγώνας του Λαού της Συρίας!
► Έπεσε η Κύπρος... μετερίζι Αντιστασης στον ιμπεριαλισμό ο αγώνας του Λαού της Συρίας!
Περισσότερα για την ιμπεριαλιστική επίθεση εναντίον της Συρίας: ΕΔΩ
Η δική μας ανάσταση
Του Γ. Ρούση - "Ελευθεροτυπία" 4/5
Για να επιτευχθεί η δική μας Ανάσταση, ως συλλογική ανατροπή – απελευθέρωση του ίδιου του λαού εν ζωή, είναι αναγκαίο να υπερβούμε τη δύναμη της συνήθειας και τη συνεπαγόμενη εθελοδουλία σε θεούς αλλά και σε άλλους ανθρώπους.
Θυμίζω ενδεικτικά ότι αυτές οι βαθύτατα συντηρητικές δυνάμεις έχουν αναδειχθεί με τον πιο γλαφυρό τρόπο, από την εποχή του Πλάτωνα μέχρι σήμερα, από σημαντικούς στοχαστές.
Ο Πλάτωνας, στην παραβολή του σπηλαίου των δεσμωτών, αναφέρεται στην τρομερή δυσκολία που θα συναντήσουν όσοι δουν την πραγματικότητα ως έχει, για να πείσουν εκείνους οι οποίοι έχουν εθιστεί να βλέπουν τα είδωλα της.
Διαπρεπείς ιστορικοί μάς επισημαίνουν ότι οι εξεγέρσεις του Σπάρτακου δεν στόχευαν στην κατάργηση του δουλοκτητικού συστήματος γενικά, αλλά στο να πάψουν να είναι δούλοι οι ίδιοι οι εξεγερμένοι.
Ο Λα Μποεσί το 16ο αιώνα αναφέρεται στην εθελοδουλία και στον «απεριόριστο αριθμό ανθρώπων οι οποίοι όχι μόνο υπακούουν, αλλά υπηρετούν, όχι μόνο κυβερνώνται αλλά τυραννούνται».
Ο Ντέιβιντ Χιουμ επισημαίνει ότι «εθιζόμαστε τόσο έντονα στην υπακοή και την υποταγή, που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν αναζητούν να πληροφορηθούν περισσότερα για την προέλευση ή την αιτία της, παρά όσο για τις αρχές της βαρύτητας, της αδράνειας ή για τους πιο γενικούς νόμους της φύσης».
Ο Ρουσό κάνει λόγο για δειλία που διαιωνίζει τη σκλαβιά, για τους δούλους που χάνουν τα πάντα
Για να επιτευχθεί η δική μας Ανάσταση, ως συλλογική ανατροπή – απελευθέρωση του ίδιου του λαού εν ζωή, είναι αναγκαίο να υπερβούμε τη δύναμη της συνήθειας και τη συνεπαγόμενη εθελοδουλία σε θεούς αλλά και σε άλλους ανθρώπους.
Θυμίζω ενδεικτικά ότι αυτές οι βαθύτατα συντηρητικές δυνάμεις έχουν αναδειχθεί με τον πιο γλαφυρό τρόπο, από την εποχή του Πλάτωνα μέχρι σήμερα, από σημαντικούς στοχαστές.
Ο Πλάτωνας, στην παραβολή του σπηλαίου των δεσμωτών, αναφέρεται στην τρομερή δυσκολία που θα συναντήσουν όσοι δουν την πραγματικότητα ως έχει, για να πείσουν εκείνους οι οποίοι έχουν εθιστεί να βλέπουν τα είδωλα της.
Διαπρεπείς ιστορικοί μάς επισημαίνουν ότι οι εξεγέρσεις του Σπάρτακου δεν στόχευαν στην κατάργηση του δουλοκτητικού συστήματος γενικά, αλλά στο να πάψουν να είναι δούλοι οι ίδιοι οι εξεγερμένοι.
Ο Λα Μποεσί το 16ο αιώνα αναφέρεται στην εθελοδουλία και στον «απεριόριστο αριθμό ανθρώπων οι οποίοι όχι μόνο υπακούουν, αλλά υπηρετούν, όχι μόνο κυβερνώνται αλλά τυραννούνται».
Ο Ντέιβιντ Χιουμ επισημαίνει ότι «εθιζόμαστε τόσο έντονα στην υπακοή και την υποταγή, που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν αναζητούν να πληροφορηθούν περισσότερα για την προέλευση ή την αιτία της, παρά όσο για τις αρχές της βαρύτητας, της αδράνειας ή για τους πιο γενικούς νόμους της φύσης».
Ο Ρουσό κάνει λόγο για δειλία που διαιωνίζει τη σκλαβιά, για τους δούλους που χάνουν τα πάντα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)