
Γιώργος Τσιάκαλος*
Η κυβέρνηση αποφάσισε, ότι τα προβλήματα που υπάρχουν στο εκπαιδευτικό σύστημα έχουν ως κύρια, αν όχι μοναδική, αιτία την έλλειψη ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Επιτέλους «μετά από σαράντα χρόνια, επανέρχεται» αναφωνούν τα στελέχη της, εννοώντας τα 43 χρόνια που πέρασαν από την κατάργηση του θεσμού των επιθεωρητών. Καμιά έρευνα δεν υπάρχει, που να δικαιολογεί την άποψη της κυβέρνησης, ότι πιθανόν οι εκπαιδευτικοί να ευθύνονται για τα οποιαδήποτε αρνητικά φαινόμενα στα σχολεία της χώρας και «συνεπώς» πρέπει να αξιολογούνται. Ακόμη και η διεθνής έρευνα PISA, την οποία επικαλείται πολύ συχνά η κυβέρνηση, δεν διαπίστωσε ποτέ, ούτε καν υπαινίχθηκε κάτι τέτοιο.

































