Πολιτεία

Πολιτεία

Κυριακή 25 Μαρτίου 2012

Μια ταινία,μια ιστορία,μια δημοσιογράφος!Και οι σκέψεις που μου έβγαλε!

Ξ αναείδα πριν λίγο την ταινία Θανάσιμη αποκάλυψη(Veronica Guerin) http://en.wikipedia.org/wiki/Veronica_Guerin (βιογραφικό)
είναι μιά ταινία που δείχνει την πραγματική ιστορία,της Ιρλανδής δημοσιογράφου Βερόνικας Γκερίν,που δολοφονήθηκε τελικά στον αγώνα της κατά της μάστιγας των ναρκωτικών,στην Ιρλανδία και δη στο Δουβλίνο!
http://www.provoles.gr/movie%27s_04-05/050107.htm (κριτική και σχόλια γιά την ταινία και το θέμα που πραγματεύται)
Σήμερα όταν επέστρεφα από την αστυνομοκρατούμενη Αθήνα και πήγα να πάρω τη μηχανή μου από την Ασκληπιού ,απέναντι από το βιβλιοπωλείο Πολιτεια μερικά
 μέτρα απο την οδό Ακαδημίας που ήταν γεμάτη σιδερόφρακτους μπάτσους,εκεί λοιπόν στο πλάι του πνευματικου κέντρου του δήμου της Αθήνας,αρκετοί νεαροί κυρίως, άνθρωποι, έφτιαχναν τη δόση τους .άλλοι μιλούσαν και είχαν τη σύριγγα στη τρυπημένη φλέβα τους,για να πεφτει η δόση σιγά σιγά!Αυτά συναντώ λοιπόν στο κέντρο της πόλης μου καθημερινά και αυτά τα καθάρματα,που θέλουν να λέγονται και αστυνομικοί,λίγα μέτρα πιό κατω,συνέλαβαν κόσμο γιατί είχε βγει να διαμαρτυρηθεί,γιά τη χούντα που ζούμε!
Τώρα το βράδυ,είδα και την ταινία και όλα ξαναγύρισαν στο μυαλό μου!
Που ζω ,γιατί ζω,τι περιμένω,σε τι κόσμο έχω φέρει την κόρη μου;
Θα ήθελα και εγώ να μπορούσα, ο δειλός,να δώσω κάτι για ένα καλύτερο αύριο στη πόλη μου ,στη χώρα μου!
Ίσως γιαυτό δάκρυσα στο τέλος της ταινίας,δάκρυσα γιατί δεν έχω δώσει αυτό που οφείλω!Αυτό που οφείλω στον εαυτό μου,στην κόρη μου,στην οικογένεια μου ,στους μαθητές μου,στους ανθρώπους μου!
Δεν μπορώ να ζω άλλο σκλάβος,στη χώρα μου,δεν θέλω άλλους σωτήρες
θέλω να ζήσω όπως μας τα λέει ο μπάρμπα Γιάννης ο Σκαρίμπας

Αν ο μόνος σκοπός που αξίζει τον κόπο κάποιος να γεννηθεί είναι η λευτεριά ,και μόλις γεννηθεί του την υποθηκεύσουν τα συμφέροντα, τι άλλο του απομένει αν όχι η επανάσταση!
και προσφορά το βιβλίο του το 1821 και η αλήθεια , link για το ηλεκτρονικό βιβλίο:
ΑΣ ΕΞΕΓΕΡΘΟΎΜΕ ΛΟΙΠΌΝ ΓΙΑ ΈΝΑ ΚΑΛΎΤΕΡΟ ΑΎΡΙΟ ,ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΜΑΣ!
ΧΡΌΝΙΑ ΣΑΣ ΚΑΛΆ ΚΑΙ ΠΟΛΛΆ!ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΈΝΑ ΠΟΥ ΣΉΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΆΖΩ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου