«Λόγω των συνθηκών που ζούμε δεν είχα τα χρήματα να πάρω στο παιδί
αυτό που ζήτησε και το παιδί μου λιποθύμησε. Εργαζόμουν σε ξενοδοχείο στη Ρόδο. Το παιδί έχει καταλάβει όλο αυτό που συμβαίνει και λέει “μαμά έπρεπε να λιποθυμήσω για να μας σκεφτούν;”», είπε η κυρία Μαρία, η μητέρα της 9χρονης που λιποθύμησε στη Ρόδο στην εκπομπή του Mega «Live News»/
   Ακόμα προσέθεσε ότι έχει μόνο τα 800 ευρώ που δόθηκαν ως ενίσχυση εξαιτίας του lockdown από τον κορονοϊό και τίποτα άλλο.
«Είμαι μια εργαζόμενη μητέρα, όπως πολλές γυναίκες, διαζευγμένη. Δούλευα πέρυσι, έπαιρνα 900-1000 ευρώ, και μπορούσα και ζούσα τα δύο παιδιά μου μια χαρά. Τα έβλεπα αυτά στην τηλεόραση και θλιβόμουν και να που έφτασα και εγώ σε αυτή την κατάσταση. Ο πατέρας δεν συμπαρίσταται.    Το χειρότερο είναι να βλέπει η μάνα να πέφτει το παιδί της. Έχω να κοιμηθώ πέντε μέρες», συνέχισε τη συγκλονιστική της μαρτυρία.
   «Απευθύνθηκα στο σωματείο να ρωτήσω πότε θα πάρουμε αυτά τα 533 ευρώ. Μου είπαν ότι πρώτη του μήνα θα ανοίξει η πλατφόρμα για να πάρουμε αυτά τα χρήματα, τα οποία δεν τα έχω πάρει ακόμα. Πρώτη του μήνα. Και αν θα ενταχθούμε μέσα. Διαφορετικά θα πάρω τα 480 που θα δώσει ο ΟΑΕΔ για τρεις μήνες, και 168 ευρώ που είναι το Α21 που τα περιμένω πώς και πώς», εξήγησε.
   Σχετικά με το αν ζήτησε βοήθεια, η ίδια απάντησε ότι «δεν το έκανα. Είπα ότι είναι κάτι παροδικό. Θα περάσει. Σκέφτηκα ότι είναι και άλλες μητέρες σαν και εμένα. Αλλά δεν μπορούσα να σκεφτώ ότι το παιδί μου θα πέσει ξερό κάτω. Δεν το σκέφτηκα ποτέ, είπα είναι κάτι παροδικό. Όλοι οι άνθρωποι περνάμε δυσκολίες και έχω ξαναπεράσει σαν εργαζόμενη σε ξενοδοχείο γιατί θα καθυστερήσουν οι πληρωμές, αλλά αυτή τη φορά ήταν παρά πολύ δυνατό αυτό που συνέβη. Το χειμώνα ήμουν με το επίδομα ανεργίας, 480 ευρώ και περίμενα να ξεκινήσει η σεζόν».
   «Αυτή τη στιγμή βρέθηκε η κυρία Μανιά, μου έδωσε κάποια τρόφιμα για τα παιδιά, να είναι καλά ο Σύλλογος. Πραγματικά οφείλω πολλά ευχαριστώ σ' αυτήν την κυρία. Πραγματικά αξίζει αυτή η γυναίκα γιατί δεν ήθελε τίποτα, ούτε χαρτιά ούτε εκκαθαριστικά. Η κατάσταση είναι τραγική.   Θέλω να κάνω μια ερώτηση στους 300. Αν μπορούν να ζήσουν με 168 ευρώ κάθε δύο μήνες. Μόνο αυτό θέλω να πω τίποτα άλλο. Όλοι είναι βολεμένοι, είναι μια χαρά. Τα δικά τους παιδιά δεν πεινάνε. Του λαού πεινάνε. Και δεν είμαι η μοναδική», ανέφερε βουρκωμένη και με τη φωνή της να λυγίζει.
«Λέω τι έκανα, έφερα στον κόσμο τα παιδιά για να πεινάνε; Το κοριτσάκι να μου ζητάει να φάει και να της λέω κάνε υπομονή να πάρω τα 533 ευρώ», συνέχισε, δηλώνοντας ότι σήμερα, Τετάρτη της έκοψαν το ρεύμα.
Στη συζήτηση μπήκε και η κυρία Σοφία Μανιά, πρόεδρος φιλανθρωπικού συλλόγου «Αγία Σοφία» Ρόδου, που στάθηκε δίπλα στο πλευρό της κυρίας Μαρίας.
   «Η κυρία είναι μία πολύ αξιοπρεπής γυναίκα και δεν ήθελε να ζητήσει βοήθεια από τις δομές, δεν ήθελε να αισθανθεί ότι ζητιανεύει. Όταν ήρθε στο σύλλογο με δυσκολία της έδωσα τα τρόφιμα. Είναι μία πολύ καλή κυρία και πολύ περήφανη. Εμείς θα την βοηθήσουμε όσο μπορούμε, θα της δίνουμε φαγητό στο σπίτι της μέχρι η κοπέλα να πάρει τα πάνω της, να μπορέσει να δουλέψει και να μπορεί να ζήσει τα παιδάκια της. Από εμάς θα έχει τα τρόφιμα της κάθε μέρα», είπε η κ. Μανιά.
   «Ο κόσμος εδώ περιμένει να δουλέψει. Αν δεν δουλέψει, αν δεν έρθουν τουρίστες, ο χειμώνας θα είναι πολύ χειρότερος. Όλος ο κόσμος κάθεται, περιμένουν τα χρήματα από τον ΟΑΕΔ, τα χρήματα που δεν έχουνε λάβει. Είναι όλοι σε απελπισία. Πρέπει το κράτος να μεριμνήσει για όλο τον κόσμο. Τα ξενοδοχεία δεν θα ανοίξουν τα μισά, ούτε τα εστιατόρια. Τι θα γίνουν αυτοί οι άνθρωποι; Πρέπει οι πολιτικοί να σκεφτούν και τους ανθρώπους αυτούς, ότι έχουν οικογένειες. Ο σύλλογός μας προσπαθεί να δίνει φαγητό καθημερινά σε πολύ κόσμο, αλλά βλέπω ότι κάθε μέρα αυξάνονται», πρόσθεσε.
«Δεν ξέρω πώς θα περάσω τον χειμώνα αν δεν βρεθεί δουλειά», τόνισε από την πλευρά της η κυρία Μαρία με την κυρία Μανιά να της απαντά ότι «από εμάς θα έχει το φαγητό όσο καιρό χρειαστεί».