Πολιτεία

Πολιτεία

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

ΣΥΝΤΑΓΜΑ!ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑΣ!

Κάποιοι έκαναν συνέλευση στο κέντρο της πλατείας!Έπαιρνε το μικρόφωνο ένας έλεγε τα δικά του,από κάτω χειροκροτούσαν και συνέχιζε ο επόμενος, άντε αυτό τρωγόταν!
Αυτό που δεν τρωγόταν ήταν ο στόλος με σουβλατζίδικα πανηγυριού,οι κάθε είδους μικροπωλητές και τα ζώα που με τη ζήτηση στα προϊόντα τους, έδιναν λόγο ύπαρξης σε αυτούς τους πανηγυρτζήδες !!!
Φωνάξαμε ,τσακωθήκαμε ,αποτέλεσμα κάποιοι μας χειροκρότησαν ένας, δυο μας την έπεσαν,φυσικά έμειναν στα λίγα λόγια και με την παρέμβαση δικών τους ,έσκασαν!
Όμως τι δείχνει αυτό,είμαστε για τα πανηγύρια,κάτω στο κέντρο της πλατείας ,λαϊκή συγκέντρωση και πάνω(πλέον) ,πανηγύρι,μέχρι και μαλλί της γριάς είχε!
Συχτηριστικα ,φύγαμε νωρίς,, λίγο πριν διαδοσαμε σχετικά την απέχθεια μας, σε συζήτηση με διπλανούς μας! 
Συμπέρασμα,κατεβαίνουν συνειδητοποιημένα άτομα, όμως πολλοί πλέον το έχουν σαν αξιοθέατο.
Θα κατέβω, να έχω να λέω στη γειτονιά, στο σχολείο,στη δουλειά,στο καφενείο ότι ήμουν και εγώ εκεί,θα πάρω και την Σουλα μου,να της δείξω τι παλληκάρι είμαι!Το τι νούμερο είμαι το έχει βέβαια καταλάβει χρόνια, πριν!
Εν κατακλείδι, καλά να πάθουμε και αυτά και άλλα, τέτοια ζώα που είμαστε δήθεν,κιοτήδες,νούμερα και ωχαδερφιστες,κατεβήκαμε τις πρώτες ημέρες και τώρα την έχουμε δει βλάχο πανήγυρη!
Όμως θέλω να προλάβω και αυτούς που βρίσκοντας αυτό το πρόσχημα ή το άλλο ότι οι συγκεντρώσεις είναι απολιτίκ,δεν κατεβαίνουν.Εσείς που τα λέτε όλα αυτά είσαστε ακόμα πιο νούμερα,είσαστε κότες λειρατες,(λειρατη είναι η κότα που το παίζει κόκορας,ένεκα του μεγάλου λειριου )
Όλοι λοιπόν στις πλατείες και τους δρόμους χωρίς μικροπωλητές και αστυνόμους!
ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΚΑΤΕΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ,ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου