Πολιτεία

Πολιτεία

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

ΣΧΌΛΙΑ!

Σήμερα είδα ειδήσεις στα κανάλια ή μάλλον έκανα ειδησεογραφική βόλτα!
θέλω να σχολιάσω το κράξιμο που έφαγαν χτες οι βουλευτές,τα κανάλια μιλαγαν για έλλειμμα δημοκρατίας,βουλευτές είπαν ότι ήταν απαράδεκτο και τέτοια!
Ε λοιπόν άμα βρεθώ σε τέτοια φάση και εγώ, θα τους μουρλάνω στις κλωτσιές και τα χαστούκια και ας συλληφθώ τουλάχιστον θα είμαι εντάξει με τη συνείδηση μου!
Εδώ κόσμος αυτοκτονεί,διαλύονται οικογένειες και παρεξηγήθηκαν τα καθάρματα,οι νονοί,οι πράκτορες,τα αποβράσματα,οι αμοραλιστές που τους έκραξε ο κόσμος;
Ναι, πείτε με χούλιγκαν ,πείτε με ακραίο,αυτοί θέλουν πίσσα και πούπουλα όπως οι χαρτοκλέφτες στο Λουκυ Λουκ!
Οι άνθρωποι; αυτοί όλων των κομμάτων και βαθμίδων της Βουλής με τη στάση τους υπονόμευσαν και συνεχίζουν να υπονομεύουν όλους τους κατοίκους της πατρίδας μας!
Και έχουν μούτρα να διαμαρτύρονται για τα γιούχα και τις μούντζες!
Στυλιάρι μαύρο που έλεγε και η θεία μου!
Ακόμα παλιοτόμαρα δεν έχετε δει τίποτα,ακόμα ο λαός είναι ζαλισμένος με τις απανωτές σφαλιάρες,είναι και μαθημένος στον ωχαδερφισμό και στη ραστώνη,μετά το επερχόμενο καλοκαίρι θα τα δείτε όλα, Αρμαγεδδών!!!!
Αργήσαμε ένα χρόνο φαίνεται, έχουμε βίτσιο μεγάλο,είμαστε μεγάλοι μαζόχες!
Είναι και αυτό που λέμε το επίπεδο δάπεδο των περισσότερων,θέλει χρόνο για να συνειδητοποιήσουμε ότι ακόμα και  ο μαλάκας μέσα μας,τα έχει δει όλα φωτογραφία!
Η αίσθηση μου λέει ότι το ερχόμενο φθινόπωρο θα είναι το τέλος της μεταπολίτευσης στην Ελλάδας και ή θα  ζήσουμε την ανάσταση ή θα περιμένουμε σαν γνησιοι ραγιάδες τους αφέντες νταβάδες μας, να μας ελεήσουν,από τα κλεμμένα της πατρίδας μας!
Α να πω και κάτι άλλο ,αυτό το μπλογκ δεν είναι αποκλειστικό μου προνόμιο,έστειλα σε κάποιους πρόσκληση να με συνδράμουν,μέχρι στιγμής σαν γνήσιοι Ελληνες μείνατε στα λόγια, περιμένω τις αναρτήσεις σας,μόνος δεν θέλω,σας θέλω και εσάς μαζί,εκτός εάν δεν θέλετε οπότε πάσο!
Εγώ ,θα συνεχίσω όσο με κρατάει η εσωτερική μου φλόγα!Όμως θα ήθελα και εσάς να συνδράμετε στη προσπάθεια!
Καλό βράδυ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου