Πολιτεία

Πολιτεία

Παρασκευή, 7 Απριλίου 2017

Νηστεία το Πάσχα;

Νηστεία το Πάσχα: Τροφές και οφέλη για την υγεία – Ποιοι πρέπει να προσέχουν



νηστεία
Η νηστεία απαιτεί ένα καθημερινό διαιτολόγιο απαλλαγμένο από την κατανάλωση κεκορεσμένων λιπών και πλούσιο σε μονοακόρεστα από τις ελιές και το λάδι ελιάς αλλά και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα από τα θαλασσινά, τους ξηρούς καρπούς και άλλους σπόρους.
 
Το "μενού" στη νηστεία είναι, επίσης, πλούσιο σε φυτικές ίνες, αντιοξειδωτικά στοιχεία και βιταμίνες, που προστατεύουν συνολικά από παθήσεις όπως η στεφανιαία νόσος και η υπερλιπιδαιμία. Ταυτόχρονα όμως είναι αρκετά πλούσια σε συνολικά λιπαρά και υδατάνθρακες (άμυλο) και πουρίνες (ουσίες που ανεβάζουν το ουρικό).
Νηστεία το Πάσχα: Ποιες είναι οι πιο δημοφιλείς τροφές
Ελαιόλαδο και ελιές: Αποτελούν πηγές μονοακόρεστου λίπους και βιταμινών Ε & Α, καροτενοειδών, καλίου, ασβεστίου, φωσφόρου, σιδήρου και

Αφιέρωμα στις πιο ανθυγιεινές τροφές στον κόσμο



Η σημασία της υγιεινής διατροφής δεν μπορεί να υποτιμηθεί. Στη σημερινή εποχή, η επιδημία της παχυσαρκίας, των καρδιακών παθήσεων, του διαβήτη και μια σειρά από άλλες ασθένειες συνδέονται με μια διατροφή φτωχή σε θρεπhttp://www.iefimerida.gr/sites/default/files/bigstock-youth-from-today-2605113-840x560.jpgτικές ουσίες και  πλούσια σε ανθυγιεινά λίπη και σάκχαρα
 
   Παρόλα αυτά, προβάλλοντας συνέχεια αυτά που πρέπει να τρώμε, συχνά αγνοούμε  τα τρόφιμα που ενώ είναι πραγματικές «διατροφικές βόμβες», περιλαμβάνονται στη καθημερινή μας διατροφή.  Και είναι δύσκολο να τα αποφύγουμε γιατί είναι όχι μόνο γευστικά αλλά και εθιστικά. 
Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι πρέπει να στερηθείτε την γευστική απόλαυση της τροφής. Υπάρχουν πολλά εναλλακτικά τρόφιμα που μπορείτε να επιλέξετε τα οποία είναι νόστιμα και, παράλληλα, δεν θα βάλουν σε κίνδυνο την υγεία σας. Μάθετε ποιες είναι αυτές οι ιδιαίτερα ανθυγιεινές και επεξεργασμένες τροφές ώστε να κάνετε καλύτερες διατροφικές επιλογές καθημερινά.

Τηγανητά

Δυστυχώς, είναι η αδυναμία πολλών. Ένα από τα προβλήματα με την κατανάλωση τηγανητών λιπαρών τροφίμων είναι ότι το μαγείρεμα σε τέτοια

Τετάρτη, 5 Απριλίου 2017

ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!! ΤΙ ΕΙΝΑΙ η ΔΕΠΥ; Συγκριτικό βίντεο με δύο παιδιά δείχνει πώς φαίνονται τα συμπτώματα

ΔΕΠΥΥπάρχουν τρία κύρια συμπτώματα που καθορίζουν την Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας: η απροσεξία, η υπερκινητικότητα και η παρορμητικότητα. Τα συμπτώματα είναι αρκετά σοβαρά, ώστε να επηρεάζουν τη συμπεριφορά του παιδιού σε κοινωνικές καταστάσεις και στο σχολείο.
Η ΔΕΠΥ (Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας - Attention Deficit Hyperactivity Disorder - ADHD) είναι μια διαταραχή που

ΚΑΛΑΜΑΤΑ 2017 Β ΛΥΚΟΙ-ΟΥ 56 ΓΕΛ ΑΘΗΝΑΣ!!!ΕΛΑ!ΤΡΕΛΑ!!!...ΔΩΣΕ!!

Θ

Προσοχή στα κινητά λένε οι επιστήμονες!


Αποτέλεσμα εικόνας για Προσοχή στα κινητά λένε οι επιστήμονες! Tα επίπεδα ακτινοβολίας που καταγράφονται σήμερα, μέσα στον αστικό ιστό δεν είναι ασφαλή

Τον κώδωνα του κινδύνου για τα αρνητικά συμπτώματα στην υγεία από την ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία, κρούουν οι ειδικοί και τονίζουν την ανάγκη λήψης μέτρων προστασίας με ιδιαίτερη προσοχή στα παιδιά, προτείνοντας αλλαγή των εθνικών ορίων έκθεσης. Τη συζήτηση για το θέμα άνοιξε ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών, διοργανώνοντας ημερίδα, υπό την αιγίδα της ΚΕΔΕ,  με θέμα  «Μη Ιονίζουσα Ακτινοβολία και οι Πιθανές Επιπτώσεις της στην Υγεία».

Σύμφωνα με τους ομιλητές, τα αποτελέσματα του ερευνητικού προγράμματος NTP (National Toxicology Program) που δημοσιεύτηκαν το 2016, -στo οποίο

Είναι το WiFi Επικίνδυνο? Η Αλήθεια που Πολλοί Αγνοούν Εξαιρετικό άρθρο με επιστημονικες παραπομπες!!!


Όλοι λίγο-πολύ έχουμε ένα φίλο, γνωστό, ή συγγενή, που χαρακτηρίζει το WiFi επικίνδυνο. Οι άνθρωποι αυτοί ισχυρίζονται πως η ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία βλάπτει την υγεία, και μπορεί να οδηγήσει στο καρκίνο. Το ερώτημα είναι που σταματάει η αλήθεια και που ξεκινάει η άγνοια, η υπερβολή, και η παράνοια?|



Όπως και στο άρθρο για το αν είναι σωστό να ελέγχουμε ιατρικά συμπτώματα στο Internet, υπενθυμίζουμε πως δεν είμαστε γιατροί, δεν παριστάνουμε τους γιατρούς, και δεν παίζαμε το "γιατρό" στα νιάτα μας.
Παρ' όλα αυτά, όλα τα παρακάτω είναι βασισμένα σε αποδεδειγμένες επιστημονικές αρχές, και όχι προσωπικές απόψεις.

Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017

Για να ομορφύνει η ζωή πρέπει να τη βλέπουμε θετικά.


Βλέποντας λίγο πιο θετικά τη ζωή… μπορείτε να αλλάξετε τις σχέσεις αλλά και την καθημερινότητα σας στο έπακρον! Ο …βομβαρδισμός από αρνητικές σκέψεις απλά μας οδηγεί στο να σηκώσουμε τα χέρια ψηλά μπροστά σε μια αναποδιά, αντί να αναδείξει τα «θέλω» μας. Οι θετικοί άνθρωποι, εκτός από ευτυχισμένοι, συνήθως ζουν περισσότερα χρόνια και απολαμβάνουν τη ζωή… σαν να είναι η τελευταία ημέρα του κόσμου. Εάν υιοθετήσετε τις παρακάτω συνήθειες, θα δώσετε μικρές όμορφες πινελιές στη ζωή σας!




Συνειδητοποιήστε ότι οι δυσκολίες… ξεπερνιούνται!
Κάθε ημέρα της ζωής είναι διαφορετική, αφού ο τροχός γυρίζει και οι άσχημες καταστάσεις κάποια στιγμή φεύγουν! Ακόμα και αν χάσατε τη δουλειά σας, δεν χρειάζεται να πέσετε σε βαθιά κατάθλιψη, αλλά να σκεφτείτε ότι δεν θα μείνετε άνεργος για πάντα. Μπορεί αύριο να «ανοίξουν» νέες πόρτες για την

Για να μαθαίνουμε το τι και πως με τα λαχανικα και τα φρούτα της πατρίδας μας!!!Και για να μην ξαναφατε ΠΟΤΕ π.χ.φράουλες το Γενάρη ή άλλα φρούτα και λαχανικά εκτός εποχής!!!εΧρηστικός πίνακας εποχικότητας φρούτων και λαχανικών.

Χρηστικός πίνακας εποχικότητας φρούτων και λαχανικών.

Στον πίνακα εποχικότητας φρούτων και λαχανικών της Greenpeace απεικονίζονται οι πλέον κατάλληλοι και ταιριαστοί μήνες για τα συγκεκριμένα είδη. Λαμβάνουμε όμως υπόψη μας, ότι όταν διαφοροποιούνται οι καιρικές συνθήκες, επηρεάζεται ανάλογα ο χρόνος καλλιέργειας και συγκομιδής τους.



Τι συμβαίνει σ’ έναν εγκέφαλο που είναι διαπαιδαγωγημένος μέσα στα προβλήματα;!!!


Δεν μπορεί ποτέ να λύνει προβλήματα, το μόνο που μπορεί είναι να δημιουργεί περισσότερα προβλήματα.
Από την παιδική ηλικία είμαστε εκπαιδευμένοι να ζούμε με προβλήματα κι έτσι, όντας μέσα στα προβλήματα , δεν μπορούμε ποτέ να λύσουμε τελείως ένα πρόβλημα.