Πολιτεία

Πολιτεία

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2017

Τα και καλά Αριστερά(;;;) καθήκια,που διαδέχτηκαν τα ΦασιστοΔεξιοΠασοκοκαθάρματα!!!...και τα έργα τους!!!

Διαπρέπουν σαν μεσίτες τα κυβερνητική στελέχη ξεπουλώντας την κρατική περιουσία με τελευταία περίπτωση την ΤΡΕΝΟΣΕ 

 Οταν η κυβέρνηση της Ν.Δ εκδήλωσε την πρόθεσή της να πουλήσει την ΤΡΕΝΟΣΕ για 300.000.000 εκατ. ευρώ ο ΣΥΡΙΖΑ -τότε στην αντιπολίτευση- έκανε λόγο για σκάνδαλο και για "ξεπούλημα". Η "δεύτερη φορά αριστερή κυβέρνηση" πουλάει την ΤΡΕΝΟΣΕ για 45 εκατ. ευρώ



Βρίσκεστε ένα βήμα πριν την απόλυση. Αυτό είναι το μέλλον που προδιαγράφει για δύο χιλιάδες και πλέον εργαζόμενους στο σιδηρόδρομο η κυβέρνηση της χώρας. 

Σας μιλάνε δήθεν για μεταφορά -δεν έχουν βάλει καν τον όρο μετάταξη- ενώ στην πραγματικότητα προσπαθούν να χρυσώσουν το χάπι, γιατί αυτό για το οποίο τους πιέζουν αυτοί οι οποίοι έρχονται εδώ της τρόικα και επιβάλουν πολιτική εδώ και 8 μήνες, είναι για τη διάλυση του ΟΣΕ και το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου και στην πραγματικότητα για την εκδίωξη των εργαζόμενων ... Και είναι προφανές ότι ο στόχος τους ήταν και είναι η εκποίηση του δημόσιου πλούτου προκειμένου να επωφεληθούν όλοι όσοι κέρδιζαν όλο το προηγούμενο διάστημα. ... 


Είναι στοχευμένη προσπάθεια για μια βίαιη αναδιανομή του πλούτου, για το ξεπούλημα του δημόσιου πλούτου σε λίγα συμφέροντα. Κι αυτό είναι μεγαλύτερο έγκλημα ακόμα κι από την προσφυγή στο ΔΝΤ και σ΄ αυτόν τον μηχανισμό στήριξης της υποτέλειας για τη χώρα. 


Γιατί το ηθικό είναι ότι σε μια περίοδο που ο συνταξιούχος ζορίζεται και δίνει τη σύνταξή του, που ο μισθωτός ζορίζεται και δίνει τον μισθό του, που ο εργαζόμενος, ο μικροεπαγγελματίας κλείνει το μαγαζί του, που οι εργαζόμενοι βγαίνουν στην αεργία, αυτές οι είκοσι οικογένειες -δεν είναι παραπάνω στη χώρα μας- όχι μόνο δεν συμβάλουν, αλλά ετοιμάζονται να στήσουν ένα μεγάλο φαγοπότι με το δημόσιο πλούτο της χώρας, με τους σιδηρόδρομους, με τις τηλεπικοινωνίες, με την ενέργεια και με ό,τι άλλο έχει απομείνει. 


Α. Τσίπρας. 15 Σεπτέμβρη 2010. Ομιλία του σε εργαζόμενους στον ΟΣΕ της Θεσσαλονίκης

Άλλο ένα καραμπινάτο ξεπούλημα –χάρισμα στην ουσία- κρατικής περιουσίας είχαμε σήμερα με την παραχώρηση για 45 εκατομμύρια ευρώ ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ιταλική εταιρεία Ferrovie Dello Stato.
Και μόνο να σκεφτεί κανένας τις αντιδράσεις που υπήρξαν από στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ όταν το 2013, η Ν.Δ., είχε εκδηλώσει την πρόθεση της να πουλήσει την ίδια εταιρία για 300.000.000 ευρώ –για «ξεπούλημα» έκανε λόγο τότε ο Σταθάκης- καταλαβαίνει το μέγεθος του ξεπουλήματος. 

Τελικά για πολλά μπορείς να κατηγορήσεις το κυβερνητικό προσωπικό της «δεύτερης αριστερής κυβέρνησης», αλλά θα ήταν αδικία να μην τους αναγνωρίσεις ότι διαπρέπουν σαν μεσίτες πουλώντας περιουσία που δεν τους ανήκει και την οποία έχει πληρώσει ο ελληνικός λαός.

Πολύ εύστοχη ήταν η επισήμανση φίλης στο f/b: Αυτός ο Σύριζα κατάντησε τη χώρα Σοβιετία. 

Κρατικά (γερμανικά) αεροδρόμια. κρατικά (κινέζικα) λιμάνια, κρατικά (ιταλικά) τρένα

Τα παραπάνω γράφαμε σε ανάρτησή μας στις 14 Ιούλη 2016.

Και πραγματικά αναρωτιέται κανείς: Υπάρχει έστω και ένα θέμα που ο πολιτικός απατεώνας Τσίπρας να μην έχει κάνει τα εντελώς αντίθετα απ' όσα έλεγε προεκλογικά;

Οπως είναι γνωστό υπεγράφη προχτές η οριστική σύμβαση πώλησης του 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Αγοραστής είναι οι Ιταλικοί Κρατικοί Σιδηρόδρομοι (Ferrovie dello Stato Italiane), που δίνοντας την εξευτελιστική τιμή των 45 εκατ. ευρώ αναλαμβάνουν το σύνολο του μετοχικού κεφαλαίου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Και ολοκληρώνουμε την ανάρτησή μας με ένα περασμένο σχολιάκι από την εφημερίδα "Πριν":


Πόσο κάνουν αλήθεια τα τρένα του ΟΣΕ; Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ η εταιρεία που τα διαχειρίζεται συγκεκριμένα; Μόνο -45 εκατομμύρια! Όχι. δεν έχει γίνει τυπογραφικό λάθος! Ναι. εκατομμύρια είναι το σωστό, όχι δισεκατομμύρια, σε καμιά περίπτωση!

Τόσο αποφάσισε να τα πουλήσει το ΤΑΙΠΕΔ. Να πουλήσει, δηλαδή, το 100% των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων της Ιταλίας.
Φυσικά, με τη συνενοχή της Κομισιόν της ΕΕ. Αν η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έμενε στο ελληνικό κράτος, τότε η Κομισιόν ζητούσε πίσω πάνω από 700 εκατομμύρια ευρώ που αφορούσαν «παράνομες» ενισχύσεις.

Αν όμως πουληθεί στους Ιταλούς, όχι μόνο δεν ισχύουν αυτές οι απαιτήσεις επιστροφών αλλά οι Ιταλοί ενισχύονται και με 250 εκατομμύρια ευρώ (το εξαπλάσιο δηλαδή της τιμής που αγόρασαν όλη την εταιρεία!) για να καταδεχτούν να εκτελούν τις άγονες γραμμές για τρία χρόνια ως το 2020.

Είδατε πόσο εξυπηρετικές είναι η Κομισιόν και η ΕΕ όταν θέλουν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου