Η … μεταγραφή του υφυπουργού των διαθεσιμοτήτων – απολύσεων και της Τράπεζας Θεμάτων δείγμα πολιτικού αμοραλισμού
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ χθες ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ Προοδευτική Συμμαχία, Αλέξης Τσίπρας, δέχθηκε στο γραφείο του στη Βουλή τον πρώην βουλευτή και υφυπουργό Παιδείας, Συμεών Κεδίκογλου.
Κατά τη συνάντηση ο πρώην βουλευτής ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα του Αλέξη Τσίπρα, εξέφρασε την επιθυμία του να στρατευθεί στον κοινό αγώνα για την άμβλυνση των κοινωνικών ανισοτήτων, την υπεράσπιση του κοινωνικού κράτους και των εργασιακών δικαιωμάτων, που καταστρατηγεί βάναυσα η κυβέρνηση Μητσοτάκη.
Μετά την συνάντησή του με τον Αλέξη Τσίπρα ο Συμεών Κεδίκογλου σε ανάρτησή του επεσήμανε ότι:
«Καθώς η πανδημία θα υποχωρεί, θα αποκαλύπτεται όλο και περισσότερο το πρόσωπο της διαχρονικής δεξιάς: η έλλειψη σεβασμού στους θεσμούς, ο πελατειασμός, η ανάλγητη πολιτική εναντίων των πολλών αδύναμων και υπέρ λίγων ισχυρών. Φορέας σήμερα της δημοκρατικής παράταξης είναι ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ και φυσικός επικεφαλής και εκφραστής ο πρόεδρος του Αλέξης Τσίπρας».
Ποιος είναι, όμως ο Συμεών Κεδίκογλου;
Εκλέγεται για πρώτη φορά Βουλευτής Ν. Ευβοίας του ΠΑ.ΣΟ.Κ. τον Οκτώβριο του 2009 και επανεκλέγεται στις εκλογές της 6ης Μαΐου και 17ης Ιουνίου του 2012. Από τον Ιούνιο του 2013 έως τον Ιούνιο του 2014 διετέλεσε υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων στη συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ με υπουργό Παιδείας τον Κ. Αρβανιτόπουλο. Τον Ιούλιο του 2013 ανακοινώνεται από το υπουργείο Παιδείας ότι τίθενται σε διαθεσιμότητα περίπου 2.114 εκπαιδευτικοί 49 ειδικοτήτων και δυο τομέων που καταργούνται στα τεχνικά λύκεια με βάση τους νόμους 4172 και 4174 του 2013.
«Κοιμάστε καλά τα βράδια, κ. Συμεών Κεδίκογλου;»
Μάλιστα τον Οκτώβριο του 2013 ο Συμεών Κεδίκογλου ήρθε αντιμέτωπος στην Κομοτηνή με τους εκπαιδευτικούς, που είχαν μπει σε καθεστώς διαθεσιμότητας κατά τη διάρκεια της περιοδείας του στην Θράκη.
Κατά τη διάρκεια της περιοδείας του στην Θράκη, ο Σ. Κεδίκογλου επισκέφθηκε την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου, το 10ο δημοτικό σχολείο Κομοτηνής, για να παρακολουθήσει τη σχολική γιορτή για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου. Στον αυλόγυρο του σχολείου τον περίμεναν για να διαμαρτυρηθούν, εκπαιδευτικοί των τομέων υγείας και πρόνοιας που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, όπως επίσης, μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί του Μουσικού Σχολείου Κομοτηνής.
«Κοιμάστε καλά τα βράδια;» ρώτησαν τον υφυπουργό οι καθηγητές που συνοδεύονταν από συναδέλφους τους, μέλη της ΕΛΜΕ Ροδόπης.
«Η Τράπεζα Θεμάτων δημιουργεί ίσες ευκαιρίες για τους μαθητές»
Ο Σ. Κεδίκογλου είναι ο υφυπουργός του «Νέου Λυκείου» του ν. 4186/2013 που αποσκοπεί τη βίαιη εκδίωξη των παιδιών των λαΙκών τάξεων και στρωμάτων και των απομακρυσμένων περιοχών της χώρας με τον περιβόητο πια μηχανισμό της Τράπεζας Θεμάτων. Ο Υφυπουργός Παιδείας δήλωσε στη βουλή ότι υπάρχει μια τάση δαιμονοποίησης του θεσμού που εφαρμόζεται σε πολλές χώρε από το 1960. Κατά τον κ. Κεδίκογλου η Τράπεζα Θεμάτων «αποτελεί εργαλείο βελτίωσης της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος και διασφάλισης της ισότητας ευκαιριών πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και είναι προς όφελος των μαθητών, ιδιαίτερα αυτών που ξεκινούν από δυσμενή κοινωνική αφετηρία».
Απειλεί με πειθαρχικό τους καθηγητές – Μαθήματα και το Πάσχα
Από πειθαρχικό έλεγχο απειλούσε να περάσουν όσοι καθηγητές δεν παρουσιαστούν στα σχολείς τις μέρες των διακοπών του Πάσχα που θα άνοιγαν το 2014 προκειμένου να γίνει η αναπλήρωση των διδακτικών ωρών που χάθηκαν μέσα στην χρονιά. Ο κ.Κεδίκογλου απειλούσε επικαλούμενος ένα Προεδρικό Διάταγμα από τον Νοέμβριο, που λέει ότι, όσες ημέρες καταλήψεων γίνουν, αυτές θα αναπληρώνονται από τις διακοπές του Πάσχα και, αν χρειαστεί, στο τέλος της σχολικής χρονιάς. «Αυτό κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσει. Δεν μπορεί να συνεχιστεί αυτή η κατάσταση. Σε κανένα δεν κάνουν καλό οι καταλήψεις. Ο κακός μαθητής νομίζει ότι γλιτώνει μάθημα, ο καθηγητής κάθεται σπίτι του και πληρώνεται, ενώ ο μαθητής που θέλει να μάθει αναγκάζεται να καταφεύγει στα φροντιστήρια. Στο τέλος όμως χαμένη είναι η μάθηση», είπε.
Γιώργος Κ. Καββαδίας – drepani.gr (argyrades.gr)
https://www.youtube.com/watch?v=EjCLLChDlT0
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=4yYlH_p_4ic