Πολιτεία

Πολιτεία

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011

ΖΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΚΝΑΤ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΕΧΩ ΓΛYΤΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΑΝ ΤΑ ΚΝΑΤ!ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ!!!

ΑΦΟΥ ΗΡΕΜΗΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΗΜΕΡΟ ΔΑΚΡΥΓΟΝΟΜΑΧΙΑΣ ΠΡΟΠΗΛΑΚΙΣΜΟΥ ΜΟΥ ΑΠΟ ΚΑΦΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΜΕ ΠΟΥ ΜΕ ΚΤΥΠΗΣΑΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΒΟΥΤΗΞΟΥΝ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΤΗΣ ΟΛΜΕ!ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΑΝΩ ΕΜΠΑΘΗΣ ΑΠΛΑ ΝΑΤΙΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩ ΑΠΟ ΤΟ ATHENS INDYMEDIA!ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΟΤΑΝ! ΗΡΕΜΗΣΩ!ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΟΣΟ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΣΟ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΥΤΑΡΧΙΚΑ ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΚΟ ΠΑΜΕ!!ΤΩΡΑ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ          Τα ΠΑΜΕ - ΚΝΑΤ και ΜΑΤ, αιματοκύλησαν την Αθήνα
από πολίτης 20:08, Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011
(Τροποποιήθηκε 20:09, Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2011)
 
.
Σε άγαστη συνεργασία, γι΄ άλλη μια φορά στην ιστορία του κόμματος, ΜΑΤ, ΚΝΑΤ και ΠΑΜΕ, περιφρουρούσαν τους δημοκρατικούς θεσμούς από νωρίς το πρωί, μη επιτρέποντας σε κανέναν άλλο διαδηλωτή να πλησιάσει.
Και δεν έφτανε μόνο αυτό, επιτέθηκαν οργανωμένα και δολοφονικά στους υπόλοιπους διαδηλωτές με στόχο να τους διώξουν μακριά από το παλάτι που προστάτευαν.
Ο δολοφονικός μηχανισμός του ΚΚΕ έγραψε πάλι ιστορία.

Ας τον καμαρώσουμε λοιπόν σε αυτές τις λίγες φωτό.

ΥΣ.: Τα συληπητήρια μου στην οικογένεια του νεκρού αγωνιστή, παρά το ότι ήταν αντεπαναστάτης, όντας μέλος του ΠΑΜΕ. Είναι ένας ακόμη νεκρός της δημοκρατίας.


 



 



 



 



 



 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου