Πολιτεία

Πολιτεία

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΣ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΞΕΝΙΟΥ ΔΙΑ!ΟΥΣΤ ΛΑΜΟΓΙΑ!ΝΑ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΛΙΑΣ ΚΑΙ Ν.Δ.ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΌΓΙΑ!!!

«Τορπίλη» για τον τουρισμό οι «αρπαχτές» στους δημοφιλείς προορισμούς

«Τορπίλη» για τον τουρισμό οι «αρπαχτές» στους δημοφιλείς προορισμούς
Ηχηρή παρέμβαση για να συγκρατηθούν οι τιμές στους δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς, έκανε το βράδυ της Τετάρτης ο πρωθυπουργός. Ο Αντ. Σαμαράς τηλεφώνησε (ΈΛΑ ΡΕ ΣΥ,ΣΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΑΚΗΣ ΣΑΣ;;;)στο πρόεδρο του ΣΕΤΕ Ανδρέα Ανδρεάδη και, σύμφωνα με πληροφορίες, τού τόνισε ότι ο τουρισμός πάει καλά και πως πρέπει να διαφυλαχθεί από όλους τους εμπλεκόμενους, για να διατηρηθεί σε εξίσου υψηλά επίπεδα φέτος, αλλά και τις επόμενες χρονιές.
Επ' αυτού ζήτησε από τον ΣΕΤΕ να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι ώστε να αποφευχθούν τέτοια φαινόμενα υψηλών τιμών στα νησιά μας, που, αν συνεχιστούν, μπορεί να αναχαιτίσουν το ολοένα αυξανόμενο τουριστικό ρεύμα προς τη χώρα μας.
Πολλοί επιχειρηματίες του κλάδου εκμεταλλεύονται την εντυπωσιακή αύξηση της τουριστικής κίνησης η οποία σύμφωνα με τις προβλέψεις θα σπάσει κάθε ρεκόρ. Οι αφίξεις αναμένεται να πιάσουν τα 19 εκατ. ενώ μαζί με τις επισκέψεις από τα κρουαζιερόπλοια θα ξεπεράσουν τα 20 εκατ. Αυτή την έκρηξη στον τουρισμό εκμεταλλεύονται ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και τουριστικών μονάδων και ανεβάζουν στα ύψη τις τιμές, ειδικά σε δημοφιλείς προορισμούς όπως η Σαντορίνη, η Μύκονος κ.λπ.
Σύμφωνα με στοιχεία η αύξηση τιμών στη Σαντορίνη και ιδιαίτερα στο Ημεροβίγλι, ξεπέρασε το 95%. Ξενοδοχεία ακόμη και τέταρτης κατηγορίας ενοικιάζουν δωμάτια με 300 και 400 ευρώ την ημέρα. Σύμφωνα πάντα με την Trivago, η μέση τιμή διανυκτέρευσης για τον πρώτο θερινό μήνα έχει
εκτοξευτεί στα 501 ευρώ σε σχέση με τα 257 ευρώ που ήταν τον Ιούνιο του 2013.
Εκτός από το Ημεροβίγλι, αυξημένες κατά 83% είναι οι τιμές στον Καρτεράδο, κατά 77% στα Φηρά, κατά 51% στο Φηροστεφάνι, ενώ μόλις 10% στην Οία.
Η Γλυφάδα στην Αττική παρουσιάζει και εκείνη μια σημαντική αύξηση στις τιμές (80%), ενώ η Ίος και η Μύκονος δεν ξέφυγαν από τη λίστα με αυξήσεις κατά 48% και 46% αντίστοιχα.
Επίσης, η Αθήνα ανεβάζει τη μέση τιμή διανυκτέρευσης κατά 35% συγκριτικά με τον περσινό Ιούνιο. Αντίθετα, μειωμένες είναι οι τιμές στην Κύπρο.
Την ίδια στιγμή στην Τουρκία οι τιμές ανά διανυκτέρευση έχουν μειωθεί κατά 15% (116 ευρώ έναντι 137 πέρυσι) ενώ στην Ισπανία δεν εμφανίζει καμία μεταβολή, ενώ και η Ιταλία παρουσιάζει μια ελαφρά μείωση της τάξης του 1%.
Οι αφίξεις
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΤΕ για την τουριστική κίνηση ενισχύεται η εκτίμηση της επίτευξης του στόχου για 19 εκατ. διεθνείς αφίξεις το 2014, σύμφωνα με το πρώτο πενταμήνο των διεθνών αεροπορικών αφίξεων στα κυριότερα αεροδρόμια της χώρας. Το διάστημα Ιανουαρίου – Μαΐου 2014 έκλεισε με εντυπωσιακή αύξηση 20,4%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013, αύξηση που μεταφράζεται σε 500.000 επιπλέον αφίξεις εξωτερικού.
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι, εξαιρώντας μεμονωμένες περιπτώσεις, η αύξηση της μέσης τιμής δωματίου παραμένει, στο σύνολο του κλάδου, οριακή παρά την θεαματικά αυξημένη ζήτηση, όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ σχετικά με τον Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, Μαΐου 2014.
Αξίζει να επισημανθεί η συνεχιζόμενη αύξηση των αφίξεων της Αθήνας, όπου σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία παρατηρείται για τον μήνα Μάιο αύξηση 30,4% και για το πεντάμηνο 34,4% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2013, επιβεβαιώνοντας την εκτίμηση του ΣΕΤΕ για 750.000 επιπλέον αφίξεις φέτος στην πρωτεύουσα της χώρας.
Στην ενίσχυση της θετικής εικόνας της Αθήνας, έχουν συμβάλλει οι δράσεις του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ. Επιπλέον, ο ΣΕΤΕ τους τελευταίους 3 μήνες, μέσω της Marketing Greece, έχει υλοποιήσει ενέργειες στοχευμένης δημοσιότητας σε βασικές αγορές στόχους όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ρωσία καθώς και η ευρύτερη Ευρώπη και η Αμερική, με θετική κάλυψη της Αθήνας από υψηλής αξίας ΜΜΕ όπως Τhe New York Times, The Wall Street Journal, The Financial Times, Forbes, The Sunday Times Travel Magazine και The Independent. Είναι επίσης σημαντικό το γεγονός ότι η Marketing Greece έχει υλοποιήσει εκτενές πλάνο φιλοξενίας ξένων δημοσιογράφων και bloggers, παρουσιάζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει η Αθήνα σε επίπεδο MICE, κοντινών προορισμών «ήλιου & θάλασσας» και προσφερόμενων τουριστικών υπηρεσιών. Υπολογίζεται ότι οι συγκεκριμένες ενέργειες έχουν δημιουργήσει διαφημιστική αξία άνω των 3 εκατ. Ευρώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου