Πρόκειται για τον Βασίλη Φεύγα, Γραμματέα Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας της ΝΔ, ο οποίος φαίνεται παίρνει «εργολαβία» - πραγματικά
και μεταφορικά - τη στρατηγική επικοινωνίας:
    Με απευθείας ανάθεση την πρώτη Ιουνίου, απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, ο ΕΟΤ αναθέτει στην εταιρία του Φεύγα και της συζύγου του, «Ε. ΜΥΡΟΘΕΟΥ - Β. ΦΕΥΓΑΣ ΟΕ με διακριτικό τίτλο The West Wing Campaigns», την υπηρεσία  «παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας για την διαχείριση κρίσεων».
   Δεν διευκρινίζεται βέβαια στην απόφαση που υπογράφει ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, πώς ακριβώς καθορίζεται αυτή η ασαφής αλλά ευφάνταστη υπηρεσία και ποιο είναι το παραδοτέο της σύμβασης μεταξύ του ΕΟΤ και της εν λόγω εταιρείας.
Η σχετική απόφαση:

Ο Βασίλης Φεύγας

    Η περίπτωση του Φεύγα εγείρει ηθικό αλλά και πολιτικό ζήτημα λόγω της ταυτόχρονης κομματικής ιδιότητας και προσωπικής σχέσης με τον πρωθυπουργό. Φαντάζει πάντως με «φιλοδώρημα» την ώρα που ο ΕΟΤ προσφέρει με σύμβαση - μαμούθ 32 εκατ. ευρώ, με απευθείας ανάθεση και αδιαφανή διαδικασία, σε ιδιωτική εταιρεία την προώθηση του ελληνικού τουρισμού.
   Ο λόγος για την «Marketing Greece», η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της οποίας είναι αποκαλυπτική: Πρόεδρος του ΔΣ είναι ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος, αντιπρόεδρος ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος Αλέξανδρος Βασιλικός, διευθύνουσα σύμβουλος η Ιωάννα Δρέττα, ενώ μεταξύ των τακτικών και αναπληρωματικών μελών του Δ.Σ. εμφανίζονται ο διευθύνων σύμβουλος του Sani Resort της Χαλκιδικής Ανδρέας Αμδρεάδης, ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχης Βασιλάκης, ο πρόεδρος της Vernicos Yachts Γιώργος Βερνίκος και ο Φώτης Κοκοτός του ομίλου Εlounda Mare. Πρόκειται για ένα ακόμη σκάνδαλο στην «πανδημία» αναθέσεων, το οποίο μάλιστα έχει προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις ακόμη και παραιτήσεις μελών του Δ.Σ. που αντιδρούν.