Πρόκειται για τον Βασίλη Φεύγα,
Γραμματέα Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας της ΝΔ, ο οποίος
φαίνεται παίρνει «εργολαβία» - πραγματικά
και μεταφορικά - τη στρατηγική επικοινωνίας:
Με απευθείας ανάθεση την πρώτη Ιουνίου, απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, ο ΕΟΤ αναθέτει στην εταιρία του Φεύγα και της συζύγου του, «Ε. ΜΥΡΟΘΕΟΥ - Β. ΦΕΥΓΑΣ ΟΕ με διακριτικό τίτλο The West Wing Campaigns», την υπηρεσία «παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας για την διαχείριση κρίσεων».
Δεν διευκρινίζεται βέβαια στην απόφαση που υπογράφει ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, πώς ακριβώς καθορίζεται αυτή η ασαφής αλλά ευφάνταστη υπηρεσία και ποιο είναι το παραδοτέο της σύμβασης μεταξύ του ΕΟΤ και της εν λόγω εταιρείας.
Η σχετική απόφαση:
Ο Βασίλης Φεύγας
Η περίπτωση του Φεύγα εγείρει ηθικό αλλά και πολιτικό ζήτημα λόγω
της ταυτόχρονης κομματικής ιδιότητας και προσωπικής σχέσης με τον
πρωθυπουργό. Φαντάζει πάντως με «φιλοδώρημα» την ώρα που ο ΕΟΤ προσφέρει
με σύμβαση - μαμούθ 32 εκατ. ευρώ, με απευθείας ανάθεση και αδιαφανή διαδικασία, σε ιδιωτική εταιρεία την προώθηση του ελληνικού τουρισμού.
Ο λόγος για την «Marketing Greece», η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της οποίας είναι αποκαλυπτική: Πρόεδρος του ΔΣ είναι ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος, αντιπρόεδρος ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος Αλέξανδρος Βασιλικός, διευθύνουσα σύμβουλος η Ιωάννα Δρέττα, ενώ μεταξύ των τακτικών και αναπληρωματικών μελών του Δ.Σ. εμφανίζονται ο διευθύνων σύμβουλος του Sani Resort της Χαλκιδικής Ανδρέας Αμδρεάδης, ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχης Βασιλάκης, ο πρόεδρος της Vernicos Yachts Γιώργος Βερνίκος και ο Φώτης Κοκοτός του ομίλου Εlounda Mare. Πρόκειται για ένα ακόμη σκάνδαλο στην «πανδημία» αναθέσεων, το οποίο μάλιστα έχει προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις ακόμη και παραιτήσεις μελών του Δ.Σ. που αντιδρούν.
και μεταφορικά - τη στρατηγική επικοινωνίας:
Με απευθείας ανάθεση την πρώτη Ιουνίου, απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, ο ΕΟΤ αναθέτει στην εταιρία του Φεύγα και της συζύγου του, «Ε. ΜΥΡΟΘΕΟΥ - Β. ΦΕΥΓΑΣ ΟΕ με διακριτικό τίτλο The West Wing Campaigns», την υπηρεσία «παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα στρατηγικής επικοινωνίας για την διαχείριση κρίσεων».
Δεν διευκρινίζεται βέβαια στην απόφαση που υπογράφει ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, πώς ακριβώς καθορίζεται αυτή η ασαφής αλλά ευφάνταστη υπηρεσία και ποιο είναι το παραδοτέο της σύμβασης μεταξύ του ΕΟΤ και της εν λόγω εταιρείας.
Η σχετική απόφαση:
Ο Βασίλης Φεύγας
Ο λόγος για την «Marketing Greece», η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της οποίας είναι αποκαλυπτική: Πρόεδρος του ΔΣ είναι ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ Γιάννης Ρέτσος, αντιπρόεδρος ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος Αλέξανδρος Βασιλικός, διευθύνουσα σύμβουλος η Ιωάννα Δρέττα, ενώ μεταξύ των τακτικών και αναπληρωματικών μελών του Δ.Σ. εμφανίζονται ο διευθύνων σύμβουλος του Sani Resort της Χαλκιδικής Ανδρέας Αμδρεάδης, ο πρόεδρος της Aegean Ευτύχης Βασιλάκης, ο πρόεδρος της Vernicos Yachts Γιώργος Βερνίκος και ο Φώτης Κοκοτός του ομίλου Εlounda Mare. Πρόκειται για ένα ακόμη σκάνδαλο στην «πανδημία» αναθέσεων, το οποίο μάλιστα έχει προκαλέσει αλυσιδωτές αντιδράσεις ακόμη και παραιτήσεις μελών του Δ.Σ. που αντιδρούν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου