Από τη στιγμή που ο Δ/ντής έχει άμεση και ηλεκτρονική πρόσβαση, γιατί πρέπει: 1. οι μαθητές να εξακολουθούν να εκτυπώνουν τη σχολική κάρτα; (Ένα από τα πλεονεκτήματα και επιχειρήματα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, ήταν και παραμένει η σπατάλη του χαρτιού και οι περιβαλλοντικές συνέπειες αυτής στην παραδοσιακή/γραφειοκρατική διακυβέρνηση.) 2. ο εκπαιδευτικός της πρώτης ώρας να ξοδεύει διδακτικό χρόνο για τον ενδελεχή έλεγχο (ονοματεπώνυμο/ημερομηνία κ.ά.) των σχολικών καρτών; Πολλά παιδιά στο Λύκειο δεν εκτυπώνουν, αλλά επιδεικνύουν (κακώς) το έφφραφο στην οθόνη του κινητού τους. Επιπλέον, μερικοί μαθητές ξεχνούν να φέρουν το χαρτί μαζί τους, τους στέλνουμε στον Δ/ντή για να τους δώσει άδεια εξόδου από το σχολείο, να πάνε σπίτι, να το πάρουν, και χάνουν το μάθημα της 1ης ώρας.
https://www.esos.gr/arthra/75233/ti-allazei-apo-simera-deytera-gia-mathites-kai-ekpaideytikoys-ilektroniki
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό τη στιγμή που ο Δ/ντής έχει άμεση και ηλεκτρονική πρόσβαση, γιατί πρέπει:
1. οι μαθητές να εξακολουθούν να εκτυπώνουν τη σχολική κάρτα; (Ένα από τα πλεονεκτήματα και επιχειρήματα της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, ήταν και παραμένει η σπατάλη του χαρτιού και οι περιβαλλοντικές συνέπειες αυτής στην παραδοσιακή/γραφειοκρατική διακυβέρνηση.)
2. ο εκπαιδευτικός της πρώτης ώρας να ξοδεύει διδακτικό χρόνο για τον ενδελεχή έλεγχο (ονοματεπώνυμο/ημερομηνία κ.ά.) των σχολικών καρτών; Πολλά παιδιά στο Λύκειο δεν εκτυπώνουν, αλλά επιδεικνύουν (κακώς) το έφφραφο στην οθόνη του κινητού τους. Επιπλέον, μερικοί μαθητές ξεχνούν να φέρουν το χαρτί μαζί τους, τους στέλνουμε στον Δ/ντή για να τους δώσει άδεια εξόδου από το σχολείο, να πάνε σπίτι, να το πάρουν, και χάνουν το μάθημα της 1ης ώρας.
έγγραφο και όχι έφφραφο
Διαγραφή