Πολιτεία

Πολιτεία

Κυριακή 28 Ιουλίου 2024

ΤΙΜΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΑΡΙ ΜΟΥ... Η Ελενα Ακρίτα, ξιφουλκεί κατά πάντων:

 

Ελενα Ακριτα!!!
«Δε φτάνει που είχαμε τον καημό μας με τη διαγραφή Πολάκη (θα τα πούμε αργότερα αυτά, να ηρεμήσουμε πρώτα) ξαφνικά ο Πλεύρης στη Βουλή άρχισε να ουρλιάζει εναντίον μου υπερασπιζόμενος την Κατερίνα Παναγοπούλου.
Ούτε που φανταζόμουν ποτέ τί πλάτες στην κυβερνηση έχει αυτή η γυναίκα. Έπεσε όλο το σκυλολόι να την υπερασπιστεί. Μέχρι και η ΕΣΗΕΑ κινητοποιήθηκε σε χρόνο μηδέν να μου κουνήσει το δάχτυλο. Ποιος - η ΕΣΗΕΑ. Πού όταν τα πετσωμενα δημοσιογραφικα

σφουγγαρόπανα δολοφονούν χαρακτήρες άξιων κι έντιμων δημοσιογράφων, ούτε που ιδρώνει το αυτάκι της.
Βγήκε η αντιπρόεδρος Αρια Αγάτσα να πει πως στο γάμο ομόφυλων «υπάρχει και η αντιθετη άποψη» - αντιθετη άποψη στα ανθρώπινα δικαιώματα!!! - κι αντί να να την ψέξουν δημοσίως, όπως έκανε με μένα, με πήρε η Μαρια Αντωνιάδου να με παρακαλέσει να σβήσω την σχετική ανάρτηση.
Τέλος, συγγνώμη δεν ζητάω από κανένα. Και στην τελική, το να με βρίζουν χυδαία Πλεύρηδες, Βορίδηδες, Κουρτακηδες τιμή μου και καμάρι μου.»



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου