Πολιτεία

Πολιτεία

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

Κράτος Δικαίου!


Αυτό είναι κράτος δικαίου,που λένε κάποιοι οτι δεν λειτουργεί…

Η ΔΟ.Υ Βέροιας ανοίγει τραπεζικούς λογαριασμούς και κάνει κατάσχεση χρημάτων…..Οφειλέτης που χρωστάει στην εφορία 1.000 ευρώ, η εφορία άνοιξε τον τραπεζικό του λογαριασμό και του κατάσχεσαν μέσα απο το βιβλιάριο της αγροτικής το τεράστιο ποσό των 9,95 ευρώ,δεν είχε και παραπάνω ο άνθρωπος… (πηγή:newsn.wordpress.com)

Τόσα και τόσα λαμόγια που φάγανε με 55 μασέλες δεν είδα κάποια ΔΟΥ να ζητά έστω 1ευρώ πίσω,
ακόμη και τώρα στο χείλος του γκρεμού , μετά από αποκαλυψεις ονομάτων και στο ποδόσφαιρο και παλιότερα στο Βατοπέδι και σε κάθε λογής σκάνδαλο παρακαλούμε να αποδοθεί δικαιοσύνη, και ποτέ δεν γίνεται τίποτα.
Άκουσα διάφορους στην τηλεόραση που ζητούσαν το αυτονόητο την εφαρμογή επιτέλους των νόμων, δεν γίνεται το κράτος να χρωστάει σε ιδιώτες εκατομμύρια και να ζητά φορολογική ενημερότητα για την καταβολή των οφειλομένων και από την άλλη όλοι αυτοί οι γραβατομένοι που φάγανε, και αποδείχθηκε οτι φαγανε κιολας, ούτε φυλακή πήγε κάποιος, ούτε και επέστρεψε κάτι από τα βεβαιωμένα κλεμμένα, γιατί σιγά μην τα βρήκανε και όλα...
Έχει αρχίσει ο κάθε συνετός πολίτης να θεωρεί τον εαυτό του ηλίθιο που δεν άπλωσε το χέρι του τόσα χρόνια να παντελονιάσει και αυτός κάτι από την πίτα που έφαγαν παράνομα τόσοι και ακόμα απολαμβάνουν ζωή χαρισάμενη, και από οτι φαινεται ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί ακόμα καλύτερα...αλλά αν δεν ταπώσεις το μπούνι δεν θα γεμίσει η μπανίερα ποτέ, και εμείς μόνο έξτρα νερό ρίχνουμε και θα ρίχνουμε, μαζί με τα όνειρα μας, ή οτι έχει απομείνει. Από τότε που γεννήθηκα όλο σφίξτε το ζωνάρι ακούω,...την τάπα θα την βάλει κανείς τελικά;

1 σχόλιο:

  1. Να είσαι καλά,μια χαρά τα γράφεις!και εγώ το ίδιο θυμάμαι σφίξτε το ζωνάρι,το σφίξαμε ΠΟΛΎ και τότε μου την έδωσε στο σφίξιμο και επειδή ήμουν στην απέξω,έτσι είχαν όλο τον λαό,έγινα,ο τρώω όλο το φαί μου και τα έσκισα όλα, έτρωγα ότι μου λέγανε ότι είναι τροφή!όμως τώρα μπούχτισα από τα κωλόφαγα και τα κωλοποτά που με μπούχτιζαν, για να μπορούν αυτοί να μου τα παίρνουν όλα,όσο με τάιζαν με σκατά για να είμαι απασχολημένος και να μην τους πάρω γραμμή!
    με έχει πιάσει απο τα κωλόφαγα η κοιλιά μου και θέλω να πάω για χέσιμο,όμως κρατιέμαι πολύ καιρό και τώρα φοβάμαι μην κλάσω,ε επιτέλους έφτασε η ώρα θα ξαλαφρώσω χεζοντάς τους όλους το βράδυ της Τετάρτης!
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΕΣΩ ΣΤΗ ΜΑΠΑ!
    ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΛΙΜΝΗ ΑΠΟ ΣΚΑΤΑ,ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΕ ΤΑΙΣΑΝ 49 ΧΡΟΝΙΑ!
    ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΤΩ, ΑΣΕ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΩ ΚΑΙ ΣΤΥΛΑΚΙ!!
    ΚΑΛΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
    ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΧΕΣΙΜΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή