Πολιτεία

Πολιτεία

Σάββατο 17 Μαΐου 2014

-ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΟΥ!!!

Είμαι ο Αλέξης Τσίπρας και είμαι από τη χώρα πειραματόζωο της πιο άγριας...





"Είμαι από την Ελλάδα, τη χώρα που επελέγη ως πειραματόζωο της πιο
σκληρής λιτότητας, που εύχομαι να μην ζήσει κανένας άλλος. Καλώ τους
ευρωπαίους να κρίνουν αν αυτό είναι ιστορία επιτυχίας ή ιστορία
κοινωνικής τραγωδίας. Καλούμε να στηρίξουν τα κόμμα της Αριστεράς για να
τεθεί τέρμα στην πολιτική της λιτότητας, για επανάκτηση της δημοκρατίας
και για να ξαναβρούμε τις ιδρυτικές αξίες της ΕΕ. "



Γράφει ο Παναγιώτης Χατζηστεφάνου στο Facebook για τον Αλέξη Τσίπρα>



-Να στο πω λίγο πιο απλά?



Αυτόν τον άνθρωπο δεν ντρέπομαι να πω ότι είναι πρωθυπουργός της χώρας μου.



Δεν υπάρχουν σωτήρες, θα αναλάβει
καμμένη γη, και ο καλύτερος να είναι θα κάνει λάθη, θα αποτύχει, θα τον
κυνηγήσουν, ναι, όλα αυτά ισχύουν.




Αλλά τουλάχιστον δεν θα συνεχιστεί αυτό το θέατρο του τρόμου με τα ψυχοπαθή τέρατα που μας κυβερνάνε τώρα.



Ακόμα πιο λιανά θες να στο πω?



Μια μπύρα την έπινα με τον Τσίπρα, και ας με δάγκωνε στον λογαριασμό.



Με τον Γεωργιάδη - για να πιάσω μόνο
έναν - δεν μπορώ να συνυπάρξω σε κανένα απολύτως πλαίσιο, ξυπνάει μέσα
μου ο δολοφόνος και δεν είμαστε για τέτοια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου