Πολιτεία

Πολιτεία

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

ΜΠΟΥΚΟΥΡΆΡΑ ΟΛΕ!!!ΤΟ ΚΑΜΑΡΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΉΣ ΕΚ ΚΟΡΊΝΘΟΥ!!!!

Κλαίγοντας κατέθεσε από το βήμα της Βουλής ο πρώην βουλευτής της Χρυσής Αυγής Στάθης Μπούκουρας (Vid)

Σε ιδιαίτερα φορτισμένο κλίμα ήταν η ομιλία του προφυλακισμένου ανεξάρτητου βουλευτή (πρώην Χρυσή Αυγή) Στάθη Μπούκουρα στην Ολομέλεια της Βουλής για την άρση ασυλίας του.
 
"Δεν έκανα έγκλημα, εκλέχτηκα βουλευτής με τη Χρυσή Αυγή, δεν είμαι φασίστας", είπε, κλαίγοντας.
"Κάποιοι γελάνε και με χλευάζουν", είπε, αναφέροντας ότι είναι περήφανος που εκπροσωπεί τον λαό στο κοινοβούλιο. "Είμαι ένα λαϊκό παιδί που εργάζομαι από 15 χρονών, κοιμήθηκα φούρναρης και ξύπνησα βουλευτής και είμαι περήφανος γι΄ αυτό".
"Δεν έχω απάντηση στα παιδιά μου γιατί είμαι φυλακή", προσέθεσε και όντας σε φόρτιση φώναζε: "Ποιο είναι το έγκλημα; Τι έχω κάνει πείτε μου; Στέκομαι όρθιος με ψυχοφάρμακα!. Με λεξοτανίλ και με λαντόζ".
"Έτυχε και έγινα βουλευτής της ΧΑ, δεν είμαι φασίστας, δεν είμαι ναζιστής. Πατριώτης είμαι. Ήμουν ΠΑΣΟΚ, ο Ανδρέας Παπανδρέου με έκανε εθνικιστή. Μικρό παιδάκι ήμουνα και κρέμαγα σημαίες, γιατί πιστεύαμε στην Αλλαγή", σημείωσε.
Μάλιστα, αίσθηση προκάλεσε στην αίθουσα του κοινοβουλίου το γεγονός πως όταν τελείωσε την ομιλία του ο Σ. Μπούκουρας  οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής αλλά και η ομάδα των Ανεξάρτητων Ελλήνων τον χειροκρότησαν.
Οι βουλευτές των ΑΝΕΛ Ουζουνίδης, Ραχήλ Μακρή και Παύλος Χαϊκάλης έδωσαν συγχαρητήρια στον Στάθη Μπούκουρα.
"Μπράβο, ψηλά το κεφάλι!", του είπαν χαρακτηριστικά οι βουλευτές των ΑΝΕΛ.
ΟΜΩΣ  Ο ΜΠΟΥΚΟΥΡΑΣ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΙ ΈΛΕΓΕ, Ο ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΑΣ!
Ο ΑΛΗΤΗΣ ΠΟΥ ΩΣ ΓΝΗΣΙΑ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΗ ΦΑΣΙΣΤΟΚΟΤΑ ΚΛΑ;ΙΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΛΥΠΗΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΆΚΙΑ ΤΟΥ ΤΟ ΚΆΘΑΡΜΑ!
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ Η ΜΝΗΜΗ ΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑ;Ι ΚΟΝΤΗ ;ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ:::::ΚΑΠΟΙΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΙΝ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΆ ΤΟΥ!
Α LADOSE ΝΑ ΠΕΡΝΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΊΦΗΜΟ PROZAC 
 

 Το Αμερικάνικο χάπι που ονομάστηκε χάπι της ευτυχίας εξ ου και οι διαφημιστικές φωτογραφίες του!!!
Μέχρι που ...ανακαλύφθηκε ότι όχι απλά δεν λειτουργεί αλλά ευθύνεται και για εξαιρετικά βίαιη και ενίοτε δολοφονική συμπεριφορά κυρίως σε εφήβους!!!για την αποτυχία του έγινε εξώφυλλο στο NEWSWEEK όπως παραθέτω!


Και τώρα ο Μάρθας Μπούκουρας την εποχή της τσογλανομαγκιάς του απολαύστε αντιπρόσωπο που έστειλε η μερίδα των βαμμένων χουντοδεξιών Κορινθίων!!!!Δυστυχώς οι προοδευτκοί άνθρωποι στην Κορινθία σιωπούν,εύχομαι να καταφέρουν να περάσουν μπροστά επιτέλους!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου