Πολιτεία

Πολιτεία

Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ

Η Πόλις εάλω!!!!
Έχοντας να αντιμετωπίσουμε επί πολλά χρόνια την βαθύτατα ιδεολογική διαφορά μεταξύ των αείμνηστων εθνοπατέρων Κωνσταντίνου Καραμανλή (του πρεσβυτέρου), και Ανδρέα Παπανδρέου, (για το αν θα πιούμε κρασί ή τεκίλα), παραμελήσαμε να συμβιώνουμε, παραμελήσαμε να ορίσουμε την κοινή συνισταμένη αυτού που θεωρούσαμε κοινωνία।
Αναδείξαμε όλες τις σοβαρές και ασόβαρες διαφορές μας ως κυρίαρχα συστατικά της κοινωνικής μας ύπαρξης।
Ενταχθήκαμε σε ομάδες, κόμματα, συλλόγους, που στην ουσία κατακερμάτιζαν το σύνολο।

Είναι λοιπόν υποχρέωση πλέον η συνεργασία μας με ανθρώπους και ομάδες διαφορετικού κοινωνικού προσανατολισμού από τον δικό μας, εις το όνομα της διατήρησης του συνόλου μας।
Και βεβαίως υπάρχει και το πρόβλημα του ότι -δολίως φυσικά- μία ολόκληρη γενιά πλέον Ελλήνων δεν έχει μάθει να δουλεύει για να επιβιώνει, ή ορθότερα να παράγει για να αμείβεται।
Θέλω να σας ευχηθώ καλό κουράγιο, καλή φώτιση, και να προσέχετε αυτούς που από δω και πέρα θα σας υποδεικνύουν το τι πρέπει να πράξετε।
Δεν μας αξίζει μα αποφασίζουν άλλοι για την τύχη μας। Είναι ντροπή απέναντι στα παιδιά μας।
" Την Ελλάδα θέλωμεν, και ας τρώγωσιν πέτρες"- Στρατηγός Θεόδωρος Κολοκοτρώνης.

2 σχόλια:

  1. Το ευχυθώ προφανώς δημιουργεί άλλους πιο ευχάριστους συνειρμούς σε κάποιους πορνόμυαλους μεταξύ υμών, δυστυχώς ήθελε να εκφράσει μίαν απλή ευχΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα,το διόρθωσα το ευχυθώ!Μήπως όμως κάτι άλλο εννοούσε ο συγγραφέας του κειμένου;Πάντως εγώ θα πάω για μάθημα με ψηλά το κεφάλι!Είμαι Έλληνας και θα τιμήσω την πατρίδα μου και τους προγόνους και τους απογόνους μου,δεν θα μου βάζουν εμένα διλήμματα οι ξένοι ούτε τα χειρότερα τσιράκια τους όπως αυτό το ρεμάλι, το λαμόγιο ο Παπανδρέου!
    Ψηλά το κεφάλι και η Ελλάδα μας θα βγει νικήτρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή