Πολιτεία

Πολιτεία

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Κραουνάκης: "Κάθε φορά που έβριζα το ΠΑΣΟΚ, μου έστελναν το ΣΔΟΕ"

Ο Σταμάτης Κραουνάκης έχει αποδείξει ότι δεν μασάει τα λόγια του! Στην συνέντευξη, που παραχώρησε στην εκπομπή "Τετ α Τετ" του Τάσου Τρύφωνος στο ΡΙΚ δηλώνει: " Όποτε έβριζα το ΠΑΣΟΚ, μου έστελναν το ΣΔΟΕ στο σπίτι μου"..

Σε μια πραγματικά συνέντευξη χείμαρρο ο Σταμάτης Κραουνάκης, ανάμεσα σε άλλα μιλά και για τα περιβόηταν tweets του Μανώλη Καψή για την Χάρις Αλεξίου και τη Δήμητρα Γαλάνη.
Λέει: " Λυπάμαι για ένα πράγμα. Γιατί ο Καψής είναι από μία δημοκρατική οικογένεια -και όλοι μπαίνουν στην ευκολία με αυτά τα σκατοtwitter και τα facebook, όπως ξυπνήσει, ό,τι του φανεί του μουρλοστεφανή να το γράψει- αλλά, από την άλλη, αφήστε τους πυλώνες ήσυχους! Δεν έχουμε και πολλά “ακριβά” πράγματα.
Τώρα τι να συζητήσουμε; Πόσοι έπαιρναν 50 συναυλίες κάθε καλοκαίρι απ' τα υπουργεία και αυτά τα λεφτά δεν ήρθανε ποτέ πουθενά; Το πού φεύγαν τα λεφτά και τι ξενοδοχεία και σπίτια έχουν αγοραστεί στα εξωτερικά από τα λεφτά των Ελλήνων πολιτών; Θα τρελαθούμε τώρα; Μια φορά που μου στέλναν το Σ.Δ.Ο.Ε.-γιατί, όποτε έβριζα το ΠΑ.ΣΟ.Κ, μου έστελναν το Σ.Δ.Ο.Ε σπίτι την άλλη
μέρα-, ερχόντουσαν τα παιδιά στα 55 τετραγωνικά, βλέπανε που ζω-έχω και μία τρέλα, κρατάω όλες τις αποδείξεις από το 1981 που ξεκίνησα να έχω λογαριασμό σε τράπεζα, τα έχω όλα σε ένα μπαούλο και μπορεί να δει κανείς τα λεφτά όλης μου της ζωής- και τους έλεγα “ρε παιδιά, εδώ μένω, δεν έχω άλλο περιουσιακό στοιχείο”, την τρίτη φορά τους είπα “πηγαίνετε και πιο βόρεια, ανεβείτε πιο πάνω να βρείτε καμιά άκρη, μην έρχεστε εδώ και χάνετε το χρόνο σας” και στο τέλος μου ομολόγησαν ότι ήταν βαλτοί".
Πηγή: enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου