Πολιτεία

Πολιτεία

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Bashar al- Assad: «Δεν είμαι μαριονέτα στα χέρια της δύσης… Είμαι Σύριος, θα ζήσω και θα πεθάνω στη Συρία»

Ο πρόεδρος της Συρίας Bashar al- Assad σε αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στο κανάλι RT και θα μεταδοθεί την Παρασκευή 9 Νοέμβρη, μεταξύ άλλων τονίζει:
«Δεν πρόκειται να εγκαταλείψω τη Συρία…
Είμαστε το τελευταίο οχυρό μιας λαϊκής χώρας, της σταθερότητας και της ειρηνικής συμβίωσης…
Εγώ δεν είμαι μαριονέτα. Δεν είμαι κατασκεύασμα της δύσης για να πάω στη δύση ή σε οποιαδήποτε άλλη χώρα. Είμαι Σύριος, γεννήθηκα στη Συρία, οφείλω να ζήσω στη Συρία και να...
πεθάνω στη Συρία.
Δεν πιστεύω ότι η δύση θα επιτεθεί (ανοικτά), αλλά αν το κάνει, κανείς δεν μπορεί να προβλέψει τις συνέπειες».
Πηγή: «arabic.rt»

Ασαντ στο RT “Εγώ θα πεθάνω εδώ! Δεν είμαι ΜΑΡΙΟΝΕΤΑ των Δυτικών!!!”

Αναρτήθηκε από τον/την antexoume στο Νοεμβρίου 8, 2012
Γεννήθηκα στη Συρία, ζω στη Συρία και θα πεθάνω στη Συρία.
Θα μπορούσαμε με τα μάτια ενός… “πολιτισμένου δυτικού” (αλήθεια υπάρχει πολιτισμός στη Δύση;;;) να τον χαρακτηρίσουμε δυνάστη και το καθεστώς του ολοκληρωτικό. Αλλά, το βέβαιο είναι
ότι όσο αυτός είναι στη Συρία, χαλάει τα σχέδια κάποιων άλλων. Οι οποίοι άλλοι, όπως έχουμε αποδείξει πάμπολλες φορές στρέφονται κατά των γηγενών πληθυσμών και θέλουν να επιβάλλουν την πιο ακραία μορφή ισλαμισμού σε μία χώρα που συνυπάρχουν εκτός των μουσουλμάνων, κατά κύριο λόγο αλεβίτες και ελληνορθόδοξοι. 
Σε αποκλειστική του συνέντευξη στο RT, ο Ασαντ, μίλησε για όλα. Όπως δήλωσε, εκτιμά ότι οι δυτικοί δε θα τολμήσουν να επέμβουν στη Συρία, γιατί οι συνέπειες, θα επηρεάσουν όλους…
Η πλήρης συνέντευξη θα μεταδοθεί από το RT, την Παρασκευή. Δείτε εδώ ένα μικρό δείγμα.  http://rt.com/news/assad-exclusive-interview-syria-240/

Σκηνοθετώντας τη Συρία. Ο ρόλος των ΜΜΕ στην εξαπάτηση.

Ποιους ΣΦΑΖΟΥΝ στη Συρία; Γιατί;

God bless Assad!!! αναφωνεί η μοναχή Πελαγία, από το ελληνορθόδοξο μοναστήρι της Αγίας Θέκλας, VIDEO από ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΣΣΑΝΤ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ!!!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!!! Ποιοι είναι η “συριακή αντιπολίτευση”; Η παρεούλα της… ΜΠΙΛΝΤΕΡΜΠΕΡΓΚ και το χρήμα πέφτει από Σόρος και άλλους…

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου